اخبار لیگ برتر فوتبال

بی پولی لیگ برتری‌ها را خانه نشین کرد

مشکلات مالی باعث شده اغلب تیم های لیگ برتری برای برپایی اردو به شهر های داخلی رو بیاورند و کمتر تیمی راهی خارج از کشور شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم‌های لیگ برتری به لحاظ مشکلات مالی شهرهای کرج ، تهران و سرعین را به عنوان محل اردو های خود در نظر گرفتند .
 
 
ذوب آهن از سپاهان دور شد
 
ذوب آهن به علت سپاهان زمین تمرین خود را عوض کرد. اردوی هم زمان تیم های ذوب آهن و سپاهان و محل تمرین هم جوار این دو تیم باعث شد ذوبی ها محل تمرین خود را ترک کنند. گویا تقابل این دو تیم باعث شد گل محمدی محل تمرین تیمش را تغییر دهد و کمی از کمپ سپاهانی ها فاصله بگیرند .البته آنها همچنان در نزدیکی آنکارا حضور دارند ولی با تغییر محل تمرین دیگر تقابلی با سپاهانی ها نخواهند داشت.
 
 
فرکی سپاهان را بست

 
 تیم سپاهان فهرست بازیکنان خود را بست و دیگر بازیکن نخواهد گرفت مگر این که ستاره ای انکار ناپذیر با آنها وارد مذاکره شود و نتوانند از نام او بگذرند. بعد از سفر تیم سپاهان به ترکیه و تمریناتی که این تیم در دستور کار قرارداد فرکی مدعی شد بازیکن دیگری نمی خواهد و از مسئولان تیم خواست جای خالی ها و بوجه مربوطه را برای نیم فصل حفظ کنند. به این ترتیب لیست این تیم بسته شد و بازیکنی جذب نخواهد کرد.
 
 
کمالوند ماندنی شد
 
بازی تدارکاتی با تیمی لیگ دویی فراز کمالوند را مجاب کرد اردوی تیم گسترش را در لیگ برتر یک روز تمدید کند.تیم گسترش فولاد امروز در آخرین روز اردوی سرعین از ساعت 17 در برابر تیم لیگ دویی خلخال دشت اردبیل دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود را برگزار می‌کنند و بلافاصله پس از این بازی به تبریز باز می‌گردد. البته قرار بود این تیم دیروز راهی تبریز شود ولی به دلیل بازی با تیم خلخال دشت بازگشت‌اش به تعویق افتاد. بازیکنان گسترش فردا برای ثبت قراردادهای خود به هیات فوتبال می روند و چهارشنبه همین هفته برای حضور در تست پزشکی به تهران می‌آیند. البته شاگردان کمالوند چند بازی تدارکاتی هم در تهران برگزار می کنند.
 
 
 
اعتراض نفت به حکم AFC
 
باشگاه نفت به جریمه ای که AFCبرایش در نظر گرفت اعتراض کرد.چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا طی حکمی تیم نفت را به دلیل تخلف در بازی اخیر برابر الاهلی عربستان به پرداخت جریمه نقدی رو به رو کرد. در همین خصوص مسئولان این تیم نسبت به رای اعتراض کردند و با توجه به فرصت 10 روزه ای که باشگاه نفت داشت به این حکم اعتراض کرد. آنها امیدوارند با توجه به مدارکی که دارندAFC  در حکمشان تجدیدنظر کند.
 
 
 
خارجی ها در ترکیه به تراکتور ملحق می شوند
 

بازیکنان خارجی تیم تراکتورسازی برای تایید تونی به ترکیه می روند. به نظر می‌رسد تراکتورسازان در پی بازیکن خارچی هستند و چهار گزینه مد نظر دارند. در همین خصوص شنیدیم انتقال دو بازیکن جدید خارجی قطعی شده است  و به زودی به صورت رسمی خبر آن را اعلام خواهند کرد.اما هنوز دو خارجی دیگر مد نظر تراکتوری‌ها است که با این تیم به توافق نرسیدند.گویا این بازیکنان راهی ایران نمی شوند و برای تایید تونی یک راست راهی ترکیه می شوند تا این مربی آنها را در جریان اردو محک بزند. شنیدیم این بازیکنان از کشورهای الجزایر، برزیل و پرتغال هستند و بر اساس نیاز تیم در پست های دفاع چپ و مهاجم نوک و هافبک میانی بازی می کنند.
 
 
پدیده به دنبال اسپانسر
 
مسئولان تیم پدیده مشهد برای برگزاری اردوی آماده سازی در پی اسپانسر هستند. تیم پدیده با وجود وعده وعیدهای مسئولانش همچنان با مشکلات مالی رو به روست. در همین خصوص شنیدیم مدیرعامل این تیم حتی از برپایی یک اردوی تدارکاتی برای تیم‌اش عاجز است. از این رو در پی اسپانسری است تا بدین وسیله برای برپایی اردوی تدارکاتی بوجه تامین کند. به این ترتیب در شرایطی که مربیان این تیم از برپایی اردو در ترکیه خبر می دادند به نظر می رسد این اردو منتفی است و تنها در صورتی پدیده ای ها می توانند راهی اردو شوند که اسپانسر جور شود.
 
 
اسکوچیچ پول فولادی ها را تقسیم می کند

 
قراداد مالی بازیکنان فولاد با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ تنظیم می‌شود. در شرایطی که سرمربی تیم فولاد خوزستان شخصا مسئولیت مذاکره با بازیکنان مورد نظر را برعهده گرفته است قراردادهای مالی نیز بر عهده اوست. از این رو این مربی نه تنها بر مبلغ قراداد بازیکنان فصل قبل فولاد به سلیقه خود افزوده بلکه برای برخی بازیکنان نیز امتیازاتی در نظر گرفته است تا بلکه در آنها انگیزه ایجاد کند. البته این افزایش مبلغ تاثیر چندانی در وضعیت مالی فولاد ندارد چرا که اغلب این بازیکنان جوان هستند و فصل قبل مبالغ بسیار پایینی دریافت کردند و حالا با افزایش مبلغ قرادادشان در مقایسه با دیگر تیم ها چیزی از کیسه فولاد کم نمی شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار