امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی، در پیامی مشترک پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را به رهبر معظم انقلاب و ملت غیور ایران تبریک گفتند.

پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای و پیام تبریک امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ دراین پیام آمده است : این توفیق بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور ، دستگاه دیپلماسی کشور، مردم غیور ایران اسلامی ، خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز هسته ای، از تلاش های بی شائبه تیم مذاکره کننده دستگاه دیپلماسی قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی و آقای خدمتگزار در این پیام اعلام کردند : موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در توافقات صلح آمیز هسته ای، بدون تردید مرهون عنایت خداوند متعال، هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، حمایت های ملت شریف، نجیب و سرافراز ایران اسلامی و تلاش هوشمندانه دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای است.

امیدواریم به رسمیت شناختن توافقات هسته‌ای فرزندان این مرز و بوم و توقف روند تحریم‌ها راه را برای گام‌های بلند بعدی در پیشرفت‌های علمی، فناوری و اقتصادی کشور بیش از پیش گشوده و امید و اشتیاق مردمی با سعی و تلاش خدمتگزاران نظام کماکان به اقتدار، استقلال و رونق اقتصادی کشورمان بیانجامد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.