دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.
 
 
"سیدمحمد علی افشانی" و "سید مهدی صادقی" با تصویب هیات وزیران به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان فارس و قم منصوب شدند.
 
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آقای افشانی مدیریت اعتدالی داشته و هیچ گاه در جریان‌های تند نبوده است، گفت: استاندار جدید فارس هیچ نقطه حاشیه‌ای ندارد.
 
 
وزیر نفت گفت: دوشنبه هفته آینده معاون صدر اعظم آلمان در صدر هیاتی بزرگ به دعوت وزارت نفت به ایران می‌آید که البته تنها بحث نفت نیست و بحث توسعه روابط سیاسی و اقصادی با آلمان است.
 
 
رییس جمهوری مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با شش قدرت جهانی را در تاریخ 
دیپلماسی دنیا اقدامی بی سابقه و کم‌نظیر دانست و با اشاره به دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: توافقی که انجام شد در تاریخ ماندگار شد و فرزندان آینده این مرز و بوم به متن این توافق افتخار خواهند کرد.
 
 
 
آیت‌الله العظمی وحید خراسانی به زانو درآوردن قدرتهای بزرگ در مذاکرات هسته‌ای را اقدامی بزرگ و ارزشمند دانستند. 
 
 
سخنگوی دولت از انتصاب استانداران فارس و قم تاکید بر تثبیت نرخ ارزخبر داد.
 
 
 
 
وزیر نیرو از توافق با کارخانجات و کشاورزان برای کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف خبر داد و گفت: براساس این توافق کشاورزان در 4 ساعت میانی روز برق مصرف نخواهند کرد و به ازای آن در 20 ساعت شبانه روز برق مجانی خواهد بود.
 
 
محمد جواد ظریف پس از عزیمت از وین به پابوس ثامن‌الحجج مشرف شد عکس و تصاویر این سفر را در گزارش زیر ببینید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار