نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توافقنامه وین توافقنامه بدی است و غرب در دام لبخندهای ایران گرفتار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر اسرائیل مدعی شد توافقنامه وین توافقنامه بدی است و غرب در دام لبخندهای ایران گرفتار شد.

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد توافق هسته‌ای صورت‌گرفته میان گروه 1+5 و جمهوری اسلامی ایران، حرف آخر نیست.

نتانیاهو که امروز برای بزرگداشت "زیو ولادیمیر جابوتینسکی،" در کنسِت حاضر شده بود در ادامه ادعاهای همیشگی خود گفت؛ این مخالفت لفظی اسرائیل با برنامه هسته‌ای ایران بود که باعث تعویق در دستیابی این کشور به بمب اتم شد. "ما کاری کردیم که مسئله هسته‌ای ایران برای افکار عمومی جهان به عنوان یک معضل مطرح شود. اگر به خاطر ما نبود، هیچ بحث و جدلی هم در این مورد به پا نمی‌شد." اگر تلاش‌های اسرائیل نبود، ایران مدتها پیش به سلاح هسته‌ای دست یافته بود.

وی گفت: "توافق هسته‌ایِ روز گذشته نمی‌تواند ما را محدود کند و ما به مخالفت خود ادامه خواهیم داد. این توافق از هر لحاظ و هرطور که نگاه کنیم بد است. هرکسی می‌گوید این توافق نیاز به ارزیابی در آینده دارد، لازم است این نکته را به ‌خاطر داشته باشد که این توافق باید هرچه سریعتر و در کمترین زمان ممکن مورد بررسی مجدد و بازنگری قرار گیرد."

نتانیاهو افزود: "با خواندن این توافق، تصویری که در ذهن داریم به مراتب تاریکتر می‌شود. مسائل و موارد بسیار نامعقول و احمقانه‌ای در این توافق وجود دارد."

نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی پس از صحبت در مورد جابوتینسکی -- از رهبران صهیونیست و مؤسس "سازمان یهودی دفاع از خود" در شهر «اودسا»ی اوکراین در سال 1919 -- در ادامۀ یاوه‌گویی‌های خود گفت: "این اشتیاق قدرتهای غربی در پذیرش دولت‌های ظالم و ستمگر اصلاً قابل‌قبول نیست."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاداب
۰۵:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۴
یه گوهی میخوره این اقا
آخرین اخبار