مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: همراهی مردم عامل پیش برنده سیاست های نظام در بخش های مختلف است.

همراهی مردم عامل پیش برنده سیاست های نظام در بخش های مختلف استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اروميه،حجت الاسلام محمدباقر کریمی در جلسه کمیته تخصصی شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: در این راستا باید زمینه ارتقای اعتماد عمومی به دستگاه های اجرایی در رده های مختلف را فراهم کنیم تا بتوانیم موفقیت های لازم را به دست آوریم.

وی اضافه کرد: بررسی روش های عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار امسال در دستور کار شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی قرار گرفته و پیشنهادهای زیادی نیز در این خصوص جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: ارتقای اعتماد عمومی در بین مردم یکی از راهکارهای ایجاد همدلی و همزبانی مردم با دولت و دستگاه های اجرایی است که باید در این خصوص برنامه ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با انتقاد از روند تخریبی ایجاد شده در بین رسانه ها در کشور و استان ادامه داد: بسیاری از روزنامه نگاران، روش تخریب را به جای روش نقد در خصوص فعالیت های دولت به کار می گیرند که این امر زمینه ساز بی اعتمادی به رسانه ها و دولت می شود.

حجت الاسلام کریمی گفت: در حال حاضر رسانه ها در کشورمان به دلیل نگاههای جناحی، دچار پدیده افراط و تفریط در خصوص دولت های مختلف هستند و به همین دلیل یا از دولتی با تمام توان طرفداری می کنند و یا بدون در نظر گرفتن ویژگی های مثبت یک دولت، آن را به باد انتقاد می گیرند.

وی افزود: این امر اعتماد سوز است و باید منش رسانه ها در این راستا عوض شود.

در این جلسه نمایندگان نهادهای مختلف فرهنگی پیشنهادهای خود را در راستای تحقق شعار سال بیان کردند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مختلف ، فرهنگ ، ارومیه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.