استاندار مازندران توافق هسته ای را با رويكرد حفظ عزت و اعتبار ملت ايران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری، ربيع فلاح جلودار ضمن تبريك پيروزی ملت ايران در مذاكرات هسته ای، با اشاره به سخن دكتر ظريف مبنی بر اين كه امروز، روز تاريخی و سرنوشت سازی برای ملت ايران اسلامی است، گفت: ملت ايران و همه خيرخواهان و دوستداران نظام و پيروان واقعی اوامر مقام معظم رهبری به دنبال تحقق اين توافق با رويكرد حفظ عزت و اعتبار ملت ايران بود.

استاندار مازندران با تاكيد بر اين كه مديران نبايد تصور كنند كه با انجام توافق همه چيز به پايان رسيده و سامان يافته و انتظارات بيهوده برای مردم ايجاد كنند، افزود: مسوولين بايد خود را برای انجام كارهای بزرگ آماده نمايند.

فلاح جلودار با بيان اين كه با لغو تحريم ها و بازگشت مطالبات به كشور، گشايش در بخش های مختلف ايجاد خواهد شد و مردم در امور توسعه ای كشور مشاركت خواهند نمود، یادآور شد: تاكيدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی همواره بايد نصب العين همگان باشد.

استاندار مازندران، با توجه به در پيش بودن تعطيلات عيد سعيد فطر و ورود مسافران و گردشگران به استان بر نظارت بر بازار و كنترل قيمت ها، روند كار نانوايی ها، پمپ بنزين ها، اماكن اقامتی در اين ايام تاكيد كرد و خاطر نشان کرد: دستگاه های خدمات رسان نسبت به ارايه مطلوب خدمات در اين ايام اهتمام مجدانه نمايند.

فلاح با اشاره به اين كه مديران دستگاه های اجرايی، پيگيری های لازم در خصوص اعتبارات دستگاه متبوع در سال 94 را جدی بگيرند، گفت: فرمانداران با برگزاری منظم جلسات كميته برنامه ريزی شهرستان در جهت تحقق درست اين مهم، تلاش نمايند و با توجه به تفويض اختيار رياست ستاد تسهيل شهرستان به فرمانداران از سوي استاندار، در اين راستا نيز اهتمام كنند.

وی با اشاره به آغاز برنامه ششم توسعه در سال 94، يادآور شد: تحقق درست برنامه ششم توسعه نيازمند فضای مشاركتی و تعامل دستگاه های اجرايی و بخش های تحقيقاتی و دانشگاهی است.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه مازندران در برنامه های قبلی، سهمی از توسعه به معنای واقعی نداشته است، افزود: مشكلات و آسيب های برنامه های گذشته بررسی و دراولويت های برنامه ششم لحاظ شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، حفظ ، عزت ، ایران ، رویکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.