سرپرست مرکز شهید نواب صفوی گفت: بیشترین علل تماس با خط 123 در خصوص کودک آزاری از که سال گذشته در مجموع 130 هزار تماس با این خط شده است.

کودک آزاری بیشترین علل تماس با 123به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه آزاد واری سرپرست مرکز شهید نواب صفوی در حاشیه بازدید از این مرکز که در حضور معاونان بهزیستی استان تهران انجام شد، اظهار کرد: خط 123 در سال 87 با هدف حمایت از زنان و دختران دارای آسیب اجتماعی ودر معرض آسیب تشکیل شد وهمچنین در سال 83 برای حمایت از کودکان و مقابله با کودک آزاری راه‌اندازی شد.

وی در ادامه افزود: به محض تماس با خط 123 تشکیل پرونده داده شده و همکاران سیار بازدید‌های اولیه را انجام می‌دهند تا از صحت و سقم قضیه مطمئن شوند و پس از اطمینان بر اساس موضوعات خاص پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

آزادواری تاکید کرد:در بعضی از موارد که نیاز به پیگیری‌های قضایی  باشد و تشخیص داده شود که خانواده صلاحیت نگهداری کودکی که مورد آزار قرار گرفته را ندارد دستور قضایی گرفته شده و فرزند به سازمان‌های مربوطه ارجا داده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: سال گذشته در حدود 130 هزار تماس با 123 صورت گرفته که بیشترین علل تماس با این خط در خصوص کودک‌آزاری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کودک ، خط 123 ، تماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار