قم؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان

فریدون همتی در دیدار با مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش ها و آثار دفاع مقدس استان قم از لزوم اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: فریدون همتی سرپرست استانداری قم در دیداری با احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس استان قم بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا تأکید کرد.

همتی با اشاره به ضرورت آشنا کردن نسل‌ جوان با ارزش‌های شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: آشنایی جوانان و نسل جوان با فداکاری‌های نسل‌های قبل خود در حفظ کشور و دفاع از ایران ، موجب زنده ماندن احساس و روح وطن پرستی و آمادگی برای فداکاری برای کشور در نسل جدید می‌شود.

وی حفظ و ترویج آثار و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را موجب درخشش هرچه بیشتر این دوره در تاریخ کشور دانست و تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس و اهمیت ویژه باید با بهره گیری از تجربیات گذشته و رفع چالش‌های احتمالی در مسیر کار برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با وسعت و دقت و باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: فرهنگ ، ایثار ، شهادت ، نسل جوان ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.