سرمربی تیم نفت گفت: برای رییس انرژی هسته ای آمریکا بلیت VIP می فرستیم تا بازی ها را از نزدیک ببیند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت باشگاه نفت؛علیرضا منصوریان درباره مراسم قرعه کشی  لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قرعه مان در هفته اول قرعه سختی  است. همانطور که فصل گذشته در هفته آخر فینال لیگ بین ما و تراکتورسازی برگزار شد امسال باید این فینال را در هفته اول برگزار کنیم. البته سال گذشته هموطنان آذری زبان نهایت همکاری را انجام دادند و امیدواریم در سال جدید هم این اتفاق رخ دهد.

وی در ارتباط با قرعه باشگاه نفت و شانس این تیم در فصل پیش رو خاطرنشان کرد: باید در خانه شرایط مسابقات در هفته های آینده را بررسی کنم تا ببینم قرعه مان چگونه است. البته ما همیشه راضی هستیم. ضمن اینکه لیگ امسال از لیگ  لیگ سال گذشته سخت تر است زیرا 7،8 تیم همزمان در کورس قهرمانی حضور خواهند داشت.

سرمربی نفت در ادامه در خصوص لغو اردوی تدارکاتی باشگاه نفت اذعان داشت: بله، اردوی مان کنسل شد. فردا با مدیریت باشگاه برنامه ریزی می کنیم که آیا داخل کشور برنامه ای خواهیم داشت یا خیر اما هر چه باشد علت این مساله را تا فردا ظهر بیان می کنیم.

منصوریان در خاتمه درباره اینکه ظاهرا رییس انرژی هسته ای آمریکا گفته است طرفدار تیم نفت ایران است تصریح کرد: بله، من هم شنیده ام که او طرفدار نفت است. خوشحالم که باشگاه ما تا این حد جهانی شده است. اگر چنین باشد قطعا برای بازی های نفت به خصوص مسابقات نفت در آسیا بلیت VIP می فرستیم تا وی بازی های ما را از نزدیک ببیند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار