رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در جلسه شورای راهبری کیفیت گفت: کیفیت در خدمات از اولویت های اساسی شرکت پست است و باید اصلاحات اساسی را در جهت انجام کامل تعهدات و حفظ اعتماد آنها در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در جلسه شورای راهبری کیفیت با اشاره به جایگاه استراتژیک توزیع نزد شبکه بیان داشت: اگر مشتریان به پست اعتماد  کنندو خدمات با کیفیت ارایه دهیم بازاریابی امری سهل و آسان می شود؛ از این رو باید تمرکز مجموعه بر توزیع نهاده شود.

وی سرعت، دقت و امنیت را از ملزومات کیفیت برشمرد و گفت: کیفیت اولویت شبکه است چرا که رشد ترافیک و درآمد به کیفیت خدمات وابسته است.

رییس هیات مدیره پست با بیان این که کیفیت باید در ذات خدمت نهفته باشد اظهار داشت: باید گزینه های جدیدی را به خدمات افزود و آنها را متنوع ساخت.

وی با اشاره به جهت گیری پست دنیا به سوی کالا و خدمات خاطرنشان کرد: نباید بر ترافیک قبوض و پست نامه ها اتکا نمود بلکه باید در دوره های مختلف زمانی، ترافیک های فصلی را مد نظر قرار دهیم.

 مهری ضمن تاکید بر این که باید نگرش اقتصادی و تفکر شرکتی در تمامی لایه های شرکت جاری و ساری گردد عنوان کرد: باید باور تغییر در تمامی بخش ها به یک اعتقاد سازمانی تبدیل شود.

وی ساده سازی، شفاف سازی و قابل دسترس یودن دستورالعمل ها را ضروری برشمرد و گفت: فرایندها و مکانیزم های پیچیده به نفع شبکه نیست و می بایست دستورالعمل های مهم  تکرار شود.

 مهری ادامه داد:کنترل هزینه ها، کاهش فرایندهای زاید، افزایش فضای فیزیکی بخش اجرا،جذب نیرو به طور ضابطه مند و از طریق برگزاری آزمون از دیگر محورهای مورد توجه مااست.

 وی با بیان این که شرکت از منابع مالی کافی برخوردار است افزود: بی تردید نظرات و پیشنهادات نخبگان شبکه در جهت بهبود عملکرد بخش اجرا راهگشا خواهد بود.

رییس هیات مدیره پست، پرداخت سیستمی را برای حفظ حقوق کارکنان مهم خواند و عنوان کرد: پیاده سازی این مهم از ابراز سلایق شخصی درخصوص عملکرد کارکنان حتی الامکان جلوگیری خواهد نمود.

 مهری سرویس خرید و فروش اینترنتی را از سرویس های راهبردی  شبکه عنوان و خاطر نشان کرد: پست دنیا به سوی توسعه این سرویس حرکت می کند چرا که می داند آینده از آن این سرویس است.

رییس هیات مدیره با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سرویس خرید و فروش اینترنتی از بخش های توزیع و کیفیت خواست تا ساماندهی سرویس یادشده را با جدیت دنبال نمایند.

وی با اشاره به این که مشتری در سرویس خرید و فروش اینترنتی پست را می شناسد افزود: در زمینه برگشتی ها و بی ترتیبی ها ریشه یابی اساسی صورت گرفته و قراردادها مورد بازنگری قرار گیرد.

مدیرعامل پست مالی را از دیگر سرویس های کلیدی و درآمدزا برای مجموعه خواند و با توجه به 70 درصد درآمد برخی کشورها از این محل بر ارایه آموزش های لازم به ویژه در حوزه معاونین امور پستی تاکید کرد.

براساس این گزارش، گزارشی از عملکرد شورای راهبری کیفیت از سوی انصافی مدیرکل مدیریت عملکرد و کیفیت ارایه شد.

 انتهاي پيام/
برچسب ها: اولویت ، پست ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار