اخبار لحظه به لحظه باشگاه پرسپولیس؛

مسلمان رسماً سرخپوش شد/ باقری به جمع اردونشینان ترکیه می‌پیوندد

محسن مسلمان بالاخره توانست رضایت نامه‌اش را از باشگاه ذوب آهن بگیرد تا مشکلی برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلمان بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در باشگاه ذوب آهن توانست رضایت نامه‌اش را بگیرد.

 مسلمان همراه تیم فوتبال پرسپولیس به ترکیه نرفت و هم اکنون در اصفهان به سر می‌برد. وی با اخذ رضایت نامه‌اش به جمع سرخپوشان در ترکیه می‌پیوندد.

پرداخت قسط اول رضایت نامه مسلمان

 باشگاه پرسپولیس قسط اول رضایت نامه محسن مسلمان را دیروز به حساب باشگاه ذوب آهن واریز کرد. ذوبی‌ها پس از واریز  پول رضایت نامه، مسلمان را صادر کردند تا وی فصل بعد با پیراهن پرسپولیس به به میدان رود.

 باقری به جمع اردونشینان می‌پیوندد

 مربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است اواخر هفته‌ به جمع سرخپوشان در اردوی ترکیه بپوندد. کریم باقری که به علت مشکلات شخصی همراه تیم پرسپولیس راهی ترکیه نشده بود، قرار است پایان هفته عازم ترکیه شود و سرخپوشان را در این اردو همراهی کند.

سرخپوشان آخر هفته پولدار می‌شوند

 مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه قرار است که قسط اول قرارداد بازیکنان را در سه،چهار روز آینده پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس قصد دارد با پرداخت مطالبات بازیکنان قبل از شروع فصل پانزدهم از بروز مسائل حاشیه‌ای ممانعت کند تا سرخپوشان با خیال راحت آماده مسابقات لیگ پانزدهم شوند.

گابریل راهی لیگ عربستان شد

 هافبک برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با الفیصلی عربستان قرار داد بست.

 گابریل در لیست مازاد پرسپولیس بود و برانکو اعتمادی به این بازیکن نداشت بر این اساس وی از پرسپولیس جدا شد و به یک تیم عربستانی پیوست.

این بازیکن برزیلی از تیم‌های فوتبال تراکتور سازی و گسترش فولاد هم برای فصل بعد پیشنهاد داشت اما در نهایت با تیم عربستانی قرار داد امضا کرد.

پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب عزت الهی

باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب سعید عزت الهی ملی پوش 18 ساله است.

 سعید عزت الهی با پیشنهاد باشگاه ختافه اسپانیا مواجه شده اما باشگاه پرسپولیس هم تمایلش را برای جذب این بازیکن اعلام کرده است .گفته می‌شود اگر عزت الهی با باشگاه ختافه به توافق نرسد به پرسپولیس می‌پیوندد.

 بازیکنان پرسپولیس پول توجیبی گرفتند

 بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در اردوی‌ ترکیه پول توجیبی دریافت کردند تا در آنجا مشکل مالی نداشته باشند. به این ترتیب آن‌ها با با خیال راحتی در اردوی ترکیه تمرین کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار