فرمانده انتظامي استان كرمان در مراسم تشيع پيكر مطهر ستوانيكم شهيد "منصور توحيدي نسب" عزت و افتخار مردم سرزمين جمهوري اسلامي ايران را مرهون خون شهدا و ايشان را گواهان استقامت و فداكاري دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛    وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سردار  حسين چناريان در اين مراسم گفت: شهيد "توحيدي نسب" در زماني كه اسلام ناب محمدي (ص) در اوج مظلوميت قرار دارد با اهدا خون و جان خود برگ زرين ديگري در تاريخ شيعان به يادگار گذاشت.

وي افزود : استكبار جهاني با توجه به اين كه بر سر ميز مذاكره قرار دارند و ادعاي صلح طلبي مي كنند، قصد داشتند به صورت پنهاني امنيت مثال زدني كشور اسلامي ايران را با ورود افراد تكفيري گروه جيش الظلمبه مخاطره بيندازد، اما با فداكاري شهيد منصور توحيدي نسب و همرزمان ايشان ناكام ماندند و كام آنان زهر شد.

چناریان تصریح کرد : اعضاي اين گروه تروريستي قصد داشتند پس از ورود به ميهن اسلامي شرق كشور را در روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان نا امن كنند كه با فداكاري و دژ مستحكم مرزبانان در نقطه صفر مرزي مواجه شدند تا از بروز يك فاجعه جلوگيري شود.

وي تصريح كرد : اين مرز و بوم با داشتن چنين فرزندان لايق و شجاعي كه سر از پا نمي شناسند و جان خود براي دفاع از اين مرز و بوم تقديم مي كنند، هميشه از گزند دشمان مصون خواهد ماند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : شهيدان كه پرچم عدالت و حق را در دنياي سراسر ظلم و بي عدالتي به دست گرفته اند ثابت كردند كه هيچ كس نمي تواند كوچك ترين ضربه اي را به اين كشور برساند .

چناريان افزود : حضور پرشور مردم با نيت خالصانه در مراسم تشيع پيكر مطهر شهيد توحيدي نسب نيروي انتظامي را در راستاي پيشبرد اهداف عالي نظام جمهوري اسلامي ايران مصمم تير مي كند و بايد قدر دان اين امت شهيد پرور باشيم .

وي گفت : از پيروزي انقلاب اسلامي تا كنون استكبار جهاني با توطئه هاي گوناگون قصد ضربه زدن به انقلاب را داشته است كه به رهبري عالمانه امام راحل (ره) و فرماندهي معظم كل قوا و با حضور مردمي غيور و ولايت مدار و با داشتن چنين شهدايي توطئه هاي آنان خنثي شده است و ما تا جهاني شدن اين انقلاب و ظهور امام زمان (عج) با جان و مال خود از اين انقلاب پاسداري مي كنيم.

گفتني است: ستوان يكم شهيد منصور توحيدي نسب در درگيري با گروهك تروريستي جيش الظلم در هنگ مرزي ميرجاوه استان سيستان و بلوچستان به درجه رفيع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.