سرمربی ذوب‌آهن گفت: از خریدهایم راضی هستم ولی هنوز بازیکنان دیگری در لیستمان هستند که باید مذاکره کنیم.

یحیی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: دیگر به ما به چشم تیمی دست و پا بسته نگاه نمی کنند و همین موضوع دردسر اصلی ما است. چرا که کارمان سخت می شود و دیگر آن آرامش سابق را نخواهیم داشت. البته در جلسه ای که با مدیران تیم داشتم آنها توجیه شدند که این فصل با فصل بعد قابل مقایسه نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ولی من و بازیکنان تیمم برای موفقیت بیشتر تلاش می کنیم و هدفمان چیزی بیشتر از آن چیزی است که فصل قبل بدست آوردیم ولی اتفاقات هم اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: ما می خواستیم همه بازیکنانمان را حفظ کنیم و چند خرید هم داشته باشیم ولی همه بازیکنان با باشگاه به توافق نرسیدند. نمونه اش دوسانتوس بود که از جمع ما جدا شد. ولی از خریدها راضی هستم و با نظر خودم بود.

این مربی افزود: هنوز به دنبال چند بازیکن دیگر هم هستیم. البته نفرات اصلی را گرفتیم ولی هستند بازیکنانی که اگر با باشگاه کنار بیایند از گزینه های ما هستند.

گل محمدی در مورد یارگیری تیمش در مقایسه با سایر رقبا گفت: هدفم مقایسه نیست. من به نیاز تیمم نگاه می کنم و البته بوجه باشگاه .طبیعی است که تراکتورسازی با توجه به امتیازی که در جذب بازیکن سرباز دارد بسیار جلو تر از دیگر رقبا است و تیم هایی مثل ذوب آهن توان رقابت با آنها را ندارند.

این مربی با اشاره به تحول در ذوب آهن گفت: اعتماد به نفس عامل اصلی موفقیت ما بود. ما وقتی تیم را تحویل گرفتیم که مشکلات همه تیم را فرا گرفته بود ولی با علم به این موضوع سعی کردیم خودمان را ثابت کنیم.کم کم شرایط بهتر شد و حس کردیم می توانیم به ایده آل هایمان برسیم و موفق هم شدیم.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم بر اساس توانایی های بازیکنانمان بازی کنیم.در واقع استفاده از پاس های کوتاه در وجود بازیکنانی بود که در اختیار داشتم و تمرین هم این قدرت ما را افزایش داد در نتیجه من نهایت استفاده را از این قدرت بردم.

این مربی افزود: ما تغییرات زیادی کردیم در طول فصل بارها با ضعف هایمان روبه رو شدیم و سعی کردیم و تلاش کردیم برخی ضعف ها را برطرف کردیم و حالا هم در پی آن هستیم تا دیگر ضعف ها را بر طرف کنیم و با قدرت بیشتری راهی لیگ پانزدهم شویم.

وی در مورد پیشنهاد پرسپولیس گفت: من سرمربی ذوب آهن بودم و آنها هم سرمربی داشتند .من به این تیم فکر نکردم چون واقعا سرم شلوغ بود و به ذوب آهن تعهد داشتم.ولی برخی فکر می کردند می خواهم برگردم پرسپولیس، در حالی که من هیچ کاره بودم.

گل محمدی با اشاره به بازی سوپر جام افزود: من نمی دانم چه برنامه ای دارند ولی ما آماده بازی هستیم.چرا که می توان به این بازی هم به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه کرد و در واقع هم برای ما و هم برای سپاهان زمان مناسبی برای یک بازی است تا خود را محک بزنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار