ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ قرآنی قشم با همکاری معاونت قرآن و عترت، و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر در قشم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ قرآنی قشم با همکاری معاونت قرآن و عترت، و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از موسسات و ادارات و انجمن های تخصصی مستقر در قشم،توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود. 

هدف از برگزاری این نمایشگاه آماده آماده ساختن بسترهای فراگیری و عمل به آیات قرآن است و به همین منظور در این نمایشگاه افزون بر هشت مورد مسابقه ویژه قرآنی  طراحی شده است.

در برنامه امسال سعی شده در دو بخش جشنواره و نمایشگاه و با استفاده از بهترین موسسات قرآنی کشور و با اجرای برنامه های متنوع قرآنی و آموزشی و با همکاری فعالین قرآن کریم در شهرستان قشم بسترهای مناسبی برای ترویج معارف قرآنی برای همه آحاد مردم فراهم شود.

نمايشگاه و جشنواره قرآني با حضور نماينده مقام معظم رهبري و عضو مجلس خبرگان در استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت و تشیع قشم ، مدیران  و دست اندركاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان منطقه آزاد قشم 24 تیر ماه  ساعت 22  در محل دائمی نمایشگاه های قشم افتتاح و تا 2مرداد مصادف با 28 ماه مبارك رمضان الي 7 شوال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.