ارومیه؛

ورزشکاران آذربایجان غربی شانس حضور در المپیک ریودوژانیرو را دارند

معاون توسعه ورزش استان، از شناسایی 14 ورزشکار برتر استان برای عضویت در تیم های ملی و شانس کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه: کیومرث پورایراندوست در جلسه هیات های ورزشی برتر استان افزود: استان آذربایجان غربی در المپیک 2014 لندن فقط دو ورزشکار در عضویت تیم های ملی داشت ولی به یقین با برنامه ریزی های هدفمند و دقیق پیش رو ، در المپیک 2016 تعداد سهمیه های ما بیشتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: آذربایجان غربی در رشته هایی همچون والیبال ، دو و میدانی ، شمشیربازی ، تیراندازی ، هاکی و قایقرانی ورزشکاران قهرمانی دارد که یک پای ثابت تیم های ملی هستند.

پورایراندوست افزود: تدوین تقویم ورزشی سالیانه هیات ها و نظارت بر عملکرد اصولی هیات های شهرستانی و درخواست گزارش ماهیانه از جمله برنامه هایی است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان با شاخص بندی مناسب اقدام به رتبه بندی هیات های ورزشی استان بر اساس میزان فعالیت و عملکرد آنها کرده است که در این میان هیات های والیبال ، تنیس خاکی ، بوکس ، شمشیربازی ، هاکی ، وزنه برداری،دو و میدانی ، قایقرانی ، تیراندازی و جانبازان و معلولان در راس قرار دارند.

پور ایراندوست گفت: برگزاری جلسات تخصصی و برنامه محور حسب دستور مدیر کل ورزش و جوانان برای هیات های اولویت دار در دستور کار قرار دارد و برحسب عملکرد توسعه ورزش قهرمانی این هیات ها ، اعتباراتی نیز برای انجام برنامه ها و فعالیت های آنها در چندین مرحله پرداخت می شود.

وی در پایان گفت : اجرای برنامه های استعدادیابی و همکاری با آموزش و پرورش باید در اولویت برنامه های هیات های ورزشی قرار گیرد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: المپیک ، شناسایی ، ملی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.