تبریز؛

ورزش بانوان از حداقل کمکهای مالی محروم است

سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: ورزش بانوان از حداقل کمکهای مالی هم محروم است و می‌توان در کنار کمک‌های میلیاردی به فوتبال مردان به این مقوله هم کمک کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ‌تبریز؛علیزاده ،امروز در سومین کارگروه تخصصی ورزش بانوان آذربایجان شرقی گفت:  ایران در 14 رشته می تواند سهمیه کسب کند و در آذربایجان شرقی نیز در 10 رشته امکان کسب سهمیه وجود دارد.

وی بیان کرد: در زمینه ورزش بانوان در قایقرانی و تیر اندازی می توانیم به کسب سهمیه در المپیک امیدوار باشیم که در همین زمینه برای رفع مشکلات برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ظرفیت خوبی در استان وجود دارد و با توجه به استعداد‌یابی های صورت گرفته در زمینه ورزش بانوان  میتوانیم در رشته های دیگری مانند جودو به کسب سهمیه امیدوارم باشیم.

سرپرست امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: استعداد یابی ورزش بانوان آذربایجان شرقی از سال 93 آغاز شده و می توانیم در المپیک 2020 موفق به کسب سهمیه های بیشتر شویم.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه آذربایجان شرقی در ورزش بانوان نفرات برتری در سطح ملی دارد ، کارگروه تخصصی ورزش بانوان با دعوت از قهرمانان به بررسی مشکلات آنان خواهد پرداخت.

داناپور از قهرمانان قایقرانی کشور نیز در این جلسه گفت: با توجه به آغاز اردوی قایقرانی تیم ملی و حضور بنده به عنوان یکی از قهرمانان استان در این اردو بایستی حمایتهای لازم و سریع صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به فاصله زمانی اندک تا برگزاری المپیک 2016 باید تلاش کنیم تا حمایتهای هماهنگ استانی و کشوری  صورت  گیرد.

وی گفت: من برای خرید یک پارو نیز  از حمایت مالی برخوردار نیستم و با توجه  به اینکه امروز در تیم ملی حاضر خواهم شد حمایت های سریع نیاز است.

انتهای پیام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.