یازدهمین نشست سراسری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی 12 لغایت 15 مردادماه سالجاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

تبریز میزبان نشست سراسری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز با اعلام اینکه این نشست با حضور کارشناسان انجمن های علمی، کانون های فرهنگی هنری و خوابگاهی برگزار می شود، گفت: این نشست با هدف بررسی و تحلیل مسایل، عملکرد و مشکلات و ارائه راهکار و نیز توانمند سازی کارشناسان با برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات مشترک همفکری و برنامه ریزی برگزار می شود.

دکتر مهدی افخمی نیا افزود: این آیین با حضور دکتر سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران و همچنین 400 نفر از کارشناسان حوزه های مختلف فرهنگی دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: در این راستا طی حکمی از سوی دکترحسین میرزایی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهدی افخمی نیا، مدیر فرهنگی دانشگاه تبریز به عنوان دبیر یازدهمین نشست سراسری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، منصوب شده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.