سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری نوجوانان گفت: بعد از ماه مبارک رمضان اردوهای آماده سازی نوجوانان را آغاز میکنیم.

محمد حسین برخواه در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: طی برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم پس از ماه رمضان اردوی تیم ملی نوجوانان را برگزار می کنیم.

وی در خصوص نحوه انتخاب ملی پوشان گفت: مسابقات قهرمانی کشور بهترین فرصتی است که  وزنه برداران می توانند خودشان را نشان دهند و ما هم در این رقابت تمام جوانب را درنظر میگیریم تا بتوانیم نفرات مستعد را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

وی ادامه داد: حدود  15 تا 20  نفر  از وزنه بردارانی که استعداد خوبی دارند را انتخاب میکنیم  اما  دعوت شدگان به اردو محدود به این تعداد نیستند و اگر وزنه برداری، به نظرمان توانایی  ملی پوش شدن را داشته باشد در اردوهای بعدی دعوتش میکنیم.

برخواه در پاسخ به این سوال که دستیاران خود را چه زمانی مشخص می کنید بیان کرد: دستیارانم را به فدراسیون معرفی کرده ام و در اولین جلسه کمیته فنی این مساله مطرح میشود و اگر فدراسیون تایید کند دستیارم را معرفی میکنم.

سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری نوجوانان با اشاره به اعزام های نوجوانان به رقابت های مختلف تصریح کرد: یکی از برنامه های فدراسیون این است که روی تیم های پایه سرمایه گذاری کند تا عقب ماندگی کذشته را جبران کنیم که بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان در آینده داشته باشیم.

برخواه در پایان خاطر نشان کرد: رابطه خوبی با فدراسیون داریم و مسئولان خواسته های مارا براورده میکنند، نظر فدراسیون در مورد تاریخ برگزاری مسابقات این بود که دیرتر برگزار کنیم  اما ما تقاضا کردیم زودتر مسابقات را پیگیری  و  هرچه زودتر اردو را آغاز کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار