اصفهان؛

حادثه برخورد پراید با تریلر در کاشان چهار مصدوم بر جای گذاشت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان از حادثه برخورد یک دستگاه پراید و تریلر با چهار مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روح الله فدائي گفت:این حادثه در ساعت 18 و 37 دقیقه روز جمعه 19 تیرماه در بلوار قطب راوندی روبروی دانشگاه کاشان رخ داد.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات و اطفاء حریق سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان پس از اطلاع از این حادثه از ایستگاه شماره 2 و 3 سازمان به سرعت در محل حاضر و اقدامات لازم برای جلوگیری از آتش سوزی پراید و رهاسازی سرنشینان از داخل خودرو را انجام دادند.

به گفته وی، جدی گرفتن توصیه های ایمنی،رعایت قوانین راهنمائی ورانندگی و حرکت باسرعت مطمئنه می تواند از بروز اینگونه حوادث جلوگیری کند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان در پایان عدم تجمع هموطنان عزیز در مواقع بروز سوانح رانندگی در محیط حادثه و همکاری مضاعف آنها در امدادرسانی به حادثه دیدگان را خواستار شد و گفت:مامورین امداد و نجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری با همکاری آنها بهتر، بیشتر و سریعتر می توانند امدادرسانی کنند. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: تصادف ، حادثه ، پراید ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.