نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند تسریع در راه اندازی تله کابین کلیبر را برای رونق اقتصادی و گردشگری منطقه بسیار مهم ارزیابی کرد.

واگذاری تله کابین کلیبر به یک پیمانکار مجرب عملیات اجرایی این پروژه مهم تسریع می شود

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ارسلان فتحی پور، در جمع خبرنگاران گفت: با واگذاری تله کابین کلیبر به یک پیمانکار مجرب و با تجربه و امکانات ویژه عملیات ساخت این مجموعه بزرگ گردشگری تسریع می شود.

وی، گفت: هم اکنون با هماهنگی و پیگیری های لازم واگذاری و تملک اراضی مبدا و مقصد تله کابین در مرحله انجام است که با اتمام واگذاری آن شاهد تسریع در اجرای پروژه خواهیم بود.

فتحی پور گفت: برای این مجموعه عظیم و پروژه گردشگری بالغ بر 450 میلیارد ريال هزینه پیش بینی شده که علاوه بر تله کابین، سایر امکانات رفاهی و گردشگری نیز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول شهرستان کلیبر را با جاذبه های بکر گردشگری یکی از مناطق مهم گردشگری کشور و استان برشمرد که اگر برنامه ریزی اساسی از سوی دست اندرکاران میراث فرهنگی و گردشگری دراین حوزه صورت گیرد و تسهیلات و تمهیدات لازم با مشارکت دولت و بخش خصوصی فراهم گردد، قطعاً شاهد حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در منطقه و افزایش ماندگاری آنها در منطقه خواهیم بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رونق صنعت گردشگری را موجب اشتغال پایدار، افزایش درآمد مردم منطقه برشمرد و افزود: جذب گردشگر در گرو همراهی و همکاری مردم و مسئولان منطقه با این افراد بوده و همه باید تلاش کنیم به نحو شایسته در جهت جذب گردشگران به منطقه تلاش مضاعف نمائیم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.