رئيس شورای اسلامی اهر، مسیرگشایی را از اولویت های اصلی شورا و شهرداری اهر ذكر كرد.

مسیرگشایی ازاولویتهای اصلي شورا و شهرداری اهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ حسنعلي قهرمانفرد ،درجمع خبرنگاران افزود:  با حمایت و همدلی مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر اهر و به خصوص شهروندان چند مورد تملک و مسیرگشایی انجام شده است که از جمله آنها به تملک و مسیرگشایی کوچه رسالت 13، تملک و مسیرگشایی خیابان 12 متری کوی مسجد شکلو و خیابان شید رجایی، تملک و مسیر گشایی باغلار آراسی و تملک و بازگشایی کامل خیابان شهرک به انصار می توان اشاره کرد..

وی اضافه كرد: همچنین تملک تعدادی از خانه های واقع در مسیر ادامه خیابان آزادگان و تملک خانه های واقع در داخل کوچه ها از جمله کوی خیام انجام شده است که در آینده ای نزدیک شاهد مسیرگشایی آنها نیز خواهیم بود.

قهرمانفرد، جدول کشی در تمام سطح شهر با 17 اکیپ در جاهایی که نیاز به تعویض دارند، کف پوش پیاده روها با 15 اکیپ در تمام سطح شهر که نیاز به بازسازی و اصلاح و تعویض دارند، ساماندهی ورودی های شهر علی الخصوص ورودی از طرف تبریز و مشگین شهر، ساماندهی رودخانه کیچیک چای در داخل شهر، تکمیل زیرسازی خیابان رینگ جنوبی شهر، ایجاد فضای سبز در بلوارهای ورودی شهر، پارک ها و نقاط داخلی شهر را از دیگر کارهایی اعلام کرد که در حال اجرا می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهرگفت: بازسازی المان های میادین آزادی و شهید یارپرور تمام شده است و بازسازی میادین معلم، دادگستری نیز در حال اجراست. همچنین بازسازی پارک های شهر از جمله پارک آنالار، دکتر قاسم خان اهری، پارک بعثت، پارک جنب ترمینال تمام شده و احداث پارک ولایت و اتالار نیز در مرحله اجرا قرار دارد.

قهرمانفرد افزود: احداث دیوار ساحلی کانال شله بران، رنگ آمیزی جداول، دیوارها، پارک ها و خیابان ها، لوله گذاری برای آبیاری کل فضای سبز سطح شهر بدون نیاز به آبیاری دستی و اجرای عملیات مربوط به تکمیل فاز اول پارک ولایت در دستور کار می باشد که در حال اجراست.

قهرمان فرد در پایان گفـت: امسال بودجه شهرداری اهر 280 میلیارد ریال تصویب شده است که امید است با تحقق 100 درصدی آن و تلاش های شهردار، پرسنل شهرداری، حمایت مسئولان و همیاری مردم، پروژه های مختلف عمرانی را در موعد مقرر به اتمام برسانیم و تقدیم شهروندان اهری نمائیم.

حسنعلی قهرمان فرد با اشاره به قولی که شورا و شهرداری در مورد اجرای ضربتی آسفالت در کلیه معابر شهری داده بود گفت: تولید و اجرای آسفالت در سال 94 در تاریخ شهرداری اهر بی سابقه است به نحوی که این میزان تولید و اجرا تقریبا دو برابر سال گذشته می باشد.

وي افزود: لکه گیری ضربتی کلیه خیابان های اصلی و فرعی با 8 اکیپ شهرداری، روکش آسفالت خیابان و کوچه هایی که نیاز به روکش داشتند شروع شده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.