ماه رمضان درهای رحمت خداوند به روی بندگانش از همیشه بازتر است و ساخت آثاری که بتواند روح مخاطب را درا ین ماه صیقل دهد از هر زمانی بهتر است.

نیلوفر شهیدی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال‌های مناسبتی ( شب قدر) گفت: وظیفه همه ما است در شب‌های ماه رمضان چون ذهن بیننده و روحیات مخاطب آماده‌تر از هر زمان دیگری است می‌توان با ساخت آثار منزلت و ارزش این شب‌ها را به مخاطب یادآوری کرد.

شهیدی در خصوص رسالت هنرمندان عنوان کرد: قطعا هنرمندان می‌توانند با روحیه و خلاقیت‌هایی که خداوند به آنها عنایت کرده زوایای مستقر این شب‌ها را در آثار خود به نمایش بگذارند، فرق نمی‌کند که هنرمند در چه زمینه‌ای فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: ماه، ماه مهمانی خداست و سفارش شده که در این ماه درهای رحمت خداوند به روی بندگانش از همیشه بازتر است و ساخت آثاری که بتواند روح مخاطب را در این ماه صیقل دهد و به زوایای انسانی و اخلاقی بپردازد فکر می‌کنم از هر زمانی بهتر باشد.

شهیدی در خصوص بازی در سریال مناسبتی گفت: باعث افتخار من است که بتوانم در این امر مهم سهمی داشته باشم.اعتقاداتم در کارهای مناسبتی شب قدر دخیل بود، به دلیل اینکه خودم در خانواده‌ای مذهبی رشد کرده‌ام و با مسائل دینی و معنوی از کودکی مانوس بودم نتیجه خوبی از حضور در شب‌های قدر داشتم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار