نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی؛

نماد تعرض استکبار به حقوق بشر فلسطین مظلوم است

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسطین مظلوم نمادی از تعرض استکبار به وسیله صهیونیست غاصب به حقوق بشر است که مدعیان حقوق بشر به راحتی از کنار آن می‌گذرند.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان قادرمرزی امروز ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و تبریک این روز به تمام مسلمانان جهان گفت : امروز ملت ایران بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را در قالب راهپیمایی روز قدس برای جهانیان به تصویر کشیدند.

وی افزود: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان کردستان و به تبع آن شهرستان‌های قروه و دهگلان نیز در این روز تاریخی با حضور گرم و یکپارچه خود از بزرگ و کوچک در خیابان‌ها ضمن حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین انزجار و تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیست نشان دادند.

وی از شهرستان قروه و دهگلان به عنوان تجلیگاه همگرایی ایران اسلامی نام برد و گفت: مردم شیعه و سنی دهگلان و قروه از ترک، فارس و کرد نماد وحدت اسلامی و ملی ایرانیان هستند که همواره در عرصه‌های مختلف و سرنوشت‌سازی با حضور معنادار خود از ارزش‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس جدای از اعتقادات دینی در  واقع دفاع از حقوق بشر است.

این مسئول با بیان اینکه فاجعه فلسطین و تعرض به قدس شریف در حقیقت ترکیبی از تعرض دشمنان به مقدسات اسلامی بوده است، افزود: امسال با توجه به تحولات منطقه مشارکت و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بسیار حساس‌تر از سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.