نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس نماد استکبار ستیزی و اتحاد مسلمانان جهان علیه مستکبرین و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل است و این حضور باشکوه مردمی اسرائیل را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ماموستا عبدالرحمان خدایی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سنندج گفت: روز قدس یادگاری ارزشمند از امام راحل و نماد کاملی از استکبارستیزی و حق‌خواهی مسلمانان جهان است.

به گفته وی، عصبانیت در برابر ظلم یهودیان غاصب علیه مسلمانان مظلوم فلسطین، حق همه مسلمانان بوده و بی‌تفاوتی در این راستا نشان از ضعف ایمان است.

امام جمعه شهر سنندج حضور در راهپیمایی روز قدس و سر دادن ندای انزجار از ظلم و ستم صهیونیست غاصب علیه مردم بی‌گناه فلسطین را حق همه مسلمانان دانست و افزود: روز قدس در واقع ندای لبیک به مظلومان فلسطین است که سال‌های سال است از خانه و کاشانه خود آواره شده و هر روزه توسط یهود به خاک و خون کشیده می‌شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مسلمانان با زبان روزه در آخرین روز از ماه مبارک رمضان در یوم‌الله قدس پاسخ کوبنده‌ای به تمامی دشمنان اسلام و پشتوانه و دلگرمی برای مردم بی‌گناه فلسطین است.

ماموستا خدایی با بیان اینکه از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم دعاهای مسلمانان ایران زمین را در حق مسلمانان فلسطین مستجاب و هر چه زودتر با ندای غیب شر یهود غاصب را از سر آنها بردارد،افزود: امروز که دشمنان اسلام با تمام توان برای ضربه‌زدن به این دین الهی وارد شده‌اند، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان مهم‌ترین نیاز برای مقابله با هجمه گسترده دشمنان است.

انتهای خبر/گ
برچسب ها: حاشیه ، قدس ، توسط ، مسلمان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.