روز قدس ، روز قدرت نمائی دوباره جهان اسلام در برابر جهان سلطه و استکبار است ، روزی که با انتخاب الهی امام (ره) مبدل به خاری در چشم دشمنان اسلام شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان روز قدس ، روز یادآوری آرمان بلند حمایت از مظلومین و مستضعفین جهان است ، روزی است که فریاد ستمدیدگان جهان از پستوی خانه ها و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری به گوش مردم عالم رسانده خواهد شد .

امسال اهمیت این روز دو چندان شده است چرا که دشمن به دنبال تبدیل فلسطین به مسئله درجه دو جهان اسلام از طریق ایجاد جنگ های نیابتی و کشمکش های مذهبی در مرزهای اسلامی است و این امر هوشیاری دوچندان مسلمانان جهان را می طلبد .

بدون شک امسال نیز چون سال های گذشته ، مردم بابصیرت کشورمان همانند همه ملل و فرق اسلامی ، بی توجه به مذهب و آئین در جای جای قلمرو اسلامی حتی در قلب آمریکا و اروپا به میدان خواهند آمد و نه تنها فریاد مظلومیت مردم فلسطین ، که فریاد مظلومیت مردم سوریه ، عراق ، عربستان ، یمن ، بحرین ، لیبی و دیگر مستضعفین عالم را به گوش جهانیان خواهند رساند و به دنیا خواهند فهماند که به این وعده بی تخلف الهی ایمان قلبی دارند که :

"و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین "

و مطمئنا حضور آگاهانه و گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس پیام مهمی به طرف های غربی مذاکره کننده با جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و آن این است که ملت ما دست از آرمان های انقلابی خود نکشیده و همچنان در صف اول مبارزه حضور دارد و در برابر زاده خواهی ها کوتاه نخواهد آمد.

چمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مازندران نیز ضمن دعوت از همه اقشار مردم استان جهت حضور در این همایش عظیم ، اعلام میدارد همانند گذشته ، خود نیز در دریای جوشان این مردم خداجو حضوری پررنگ خواهد داشت .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بیانیه ، جهان ، اسلام ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.