با وجود هوای گرم امروز تهران هر لحظه بر جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود که با زبان روزه برای لبیک به مظلومان جهان و اعلام نفرت از نظام‌های استکباری به خیابان‌ها آمده‌اند.

رمی‌جمرات ملت ایران بر پرچم‌ صهیونیستبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم روز قدس در مسیرهای مختلف پیش‌بینی شده با شکوه خاصی در حال برگزاری است. یکی از این مسیرها چهارراه ولیعصر حدفاصل میدان انقلاب اسلامی است که در آن راهپیمایان با حضور خود جلوه و شکوه خاصی به این مراسم داده‌اند.

** در یکی از ستون‌های تعبیه شده در میدان چهارراه ولیعصر نمادهایی از پرچم آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود تعبیه شده که مردم با پرتاب سنگ نفرت و انزجار خود را نسبت به حامیان تروریست‌های تکفیری نشان می‌دهند.

** در یکی از پلاکاردها شعار "ای قدس ای شهر خدا آزادی خواهم تو را" نوشته شده است که نشان از همدلی ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین دارد.

 
** یگان‌های ویژه تامین امنیت مراسم در تمامی خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران به چشم می‌خورند.
 
** "اسرائیل با گزینه‌های روی میز ما باید از بین برود" نوشته روی پلاکارد دیگری بود که همراهی و همدلی ملت ایران با مردم تحت سلطه این دژخیمان کودک کش را نشان می‌داد.
 
** "ما قدس را آزاد خواهیم کرد"، "روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر رژیم صهیونیستی" از دیگر پلاکاردهایی بود که در خیابان‎های منتهی به دانشگاه تهران به چشم می‌خورد.

براساس این گزارش با وجود هوای گرم امروز تهران هر لحظه بر جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود که با زبان روزه برای لبیک به مظلومان جهان و اعلام نفرت از نظام‌های استکباری به خیابان‌ها آمده‌اند.
 
انتهای پیام/

 
برچسب ها: آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار