توزیع شده در فروشگاههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛
توزیع شده در فروشگاههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛
به گزارش
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، بازی عمو نوروز که پیشتر قرار بود پیش از سال نو به بازار عرضه شود، با چند ماه تاخیر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
این بازی در سبک سکوبازی (پلتفرمر) توسط استودیوی تیم سرزمین ماد در مدت 18 ماه تولید شده است و گیمپلی بازی بر اساس دو شخصیت «عمو نوروز» و «آدم برفی» شکل گرفته که این دو شخصیت اهداف متضادی با یکدیگر دارند.
امیر محمد رضایی، طراح این بازی نوروز را یکی از زیباترین مراسم در سپاس از طبیعت خواند و گفت: متاسفانه هر ساله نوروز بیش از گذشته رو به فراموشی است و اگر از نسل جدید پرسیده شود تفاوت عمو نوروز و حاجی فیروز در چیست، تنها به این یکی سیاه است و دیگری سفید؛ بسنده میکند. امیدوارم حاصل تلاش ما باعث شود کمی دید نسل جوان نسبت به نوروز باستانی تغییر کند.
انتهای پیام/