جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت روز قدس از تمامی کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر استان دعوت کرد با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه و همپای با مردم غیور و بیدار ایران اسلامی بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهدی دوباره کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در متن این پیام آمده است :

بسمه تعالی

«مسلمین، از لبنان و قدس عزیز پشتیبانی نمایند. مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه‌ مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطه حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند، و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند.»

امام خمینی رضوان الله علیه

مساله فلسطین و دفاع از مردم مظلوم وستمدیده این کشور، در عصرحاضر بعنوان موضوعی بسیار مهم و حساس در ایران اسلامی تبدیل شده و ملت ما همواره در حمایت ازمظلومان فلسطین در خط مقدم ایستادگی و پایداری درمقابل زورگویان ومستکبرین جهانی قرار داشته و دارند. بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در اقدامی منحصر بفرد و شجاعانه با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، در واقع روزی تاریخی را در جهان اسلام در دفاع از مظلوم به ثبت رسانید و این بیانگراین مهم است که موضوع حمایت از فلسطین مقوله ای اساسی درنظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

مضافا اینکه امسال باتوجه به وضعیت اسفناک مردم بی دفاع وستمدیده یمن که بی رحمانه آماج سیاستهای شوم استکبارجهانی وایادی آنها در منطقه قرارگرفته اند ، راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

جمعیت هلال احمراستان اصفهان با تاکید بر اصول و اهداف انسان دوستانه و بنیادین خودکه همواره بر دفاع از مظلوم و برائت از ظالم پافشاری می‌کند، ضمن انزجار از غاصبین و حامیان آنها از تمامی کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان دعوت می نماید، باحضورپرشوردرراهپیمایی روزجهانی قدس همراه و همپای بامردم غیور و بیدار ایران اسلامی باردیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدیدعهدی دوباره کنند.

درپایان رهایی تمامی ملت‌های در بند از سلطه نظام استکبار جهانی و ظهور عاجل منجی عالم بشریت را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.