اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان سرافراز، حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس شریف حضور پیدا خواهند کرد.


بیانیه اساتیدو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای حضور در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛در این بیانیه آمده است ؛قدس ، سرزمین و موطن میلیونها مسلمان و قبله اول مسلمین جهان است، سرزمین مجاهدان مخلص و دربندی است که بیش از 6 دهه این سرزمین شریف و بزرگ جهان اسلام توسط معدود جماعتی غاصب و غارتگر با حمایت نظام سلطه به زنجیر کشیده شده است .

قصه قدس و مردمان سرزمینش ، قصه پرغصه جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان است . مردمان این قطعه از جهان اسلام از خانه و کاشانه شان مظلومانه رانده شده و سرزمین سبزشان به تلی از خاکستر تبدیل شده ، درختان سرافراز و ایستاده زیتونشان  قد خم کرده ، پیران ، جوانان ، زنان ، مردان و کودکان مظلومش با فقر و درد و بی خانمانی و غربت دست و پنجه نرم می کنند.

با وجود همه ظلم ها و ستم های روا داشته شده به قدس و مردمان مظلومش ، صدای رسای « آزادی قدس » از چهار سوی جهان به گوش می رسد .

قدس و مردمان این دیار و همه آنانی که از موطن آباء و اجدادی شان رانده شده اند زنده و پاینده اند . بیت المقدس متعلق به جهان اسلام و ملت فلسطین است و غاصبان صهیونیست مهمانان ناخوانده سرزمین های اشغالی هستند .

در هیاهوی تبلیغات شوم و سهمگین نظام استکباری و استعماری سلطه ، حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با تأسی از آموزه های دین مبین اسلام و مکتب نورانی نبوی (ص) فریاد فرونهفته مسلمانان جهان برای آزادی قدس را در جهان طنین انداز کردند .

تصمیم احیاکننده قائد کبیر جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک و پر فضیلت رمضان به عنوان « روز جهانی قدس » مصداق بارز کلام وحی است که می فرمایند :« اگر در راه دین ازشما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید » .

فریاد رسای مسلمانان و آزادی خواهان جهان در جهت آزادی قدس شریف و سرزمین سرخ گون فلسطین مظلوم ، بر اندام نحیف صهیونیزم غاصب لرزه خواهد افکند و بنیاد سستشان را فروخواهد ریخت و از سوی دیگر بارقه امید به جهاد و مبارزه را در مجاهدان راست قامت فلسطین را بیش از پیش خواهد کرد .

حوادث تلخ و شرارت های دنیای استکبار و صهیونیزم در خاورمیانه و کشورهای مسلمان سوریه ، عراق ، بحرین و سایر نقاط جهان و کشتار بی رحمانه کودکان ، زنان ، پیران و اقدامات ضد بشری جماعتی نادان و پریشان حال به نام « داعش » آیینه ای برای تماشای چهره واقعی استکبار و استعمار قدیم و جدید در جهان است .

در این بیانیه اعلام شده :اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان سرافراز ، حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس شریف حضور پیدا خواهند کرد و همچنین از عموم ملت بزرگ و انقلابی ایران دعوت می نمایند همچون گذشته با الهام گرفتن از آموزه های مترقی اسلام ، با وحدت و انسجام در سال « دولت و ملت ، همدلی و همزبانی » با گام های استوار و فریاد رسای خود ، « آزادی قدس شریف » را مطالبه نمایند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اساتید ، دانشجویان ، قدس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.