اوحدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

ارائه بسته سفری ویژه عتبات در هفته پایانی رمضان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: همزمان با هفته پایانی ماه مبارک رمضان، بسته‌ سفری ویژه‌ای برای زائران اعتاب مقدسه در نظر گرفته شده است.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌‌ حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارائه بسته‌های سفری متنوع در ماه رمضان اظهار داشت: امسال برخلاف سال‌های گذشته که اعزام به عتبات عالیات در ماه رمضان تعطیل می‌شد، بسته‌های سفری متنوعی برای زائران در این ماه در نظر گرفته شد.

وی در ادامه افزود:‌ در حاضر و با توجه به استقبال مردم از سفر به کربلای معلی و نجف اشرف در ماه رمضان، بسته سفری 7 روزه در هفته پایانی این ماه پر خیر و برکت با تمهیدات ویژه‌ای برای زائران اعتاب مقدسه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین به کاهش قیمت‌های سفر به عتبات اشاره و تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، توانستیم قیمت‌های اعزام به عتبات عالیات را 10 تا 12 درصد کاهش دهیم.

وی در پایان از درجه‌بندی هتل‌های محل اقامت زائران در عتبات عالیات خبر داد و یادآور شد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، زائران عتبات نیز همچون زائران سرزمین وحی می‌توانند پیش از سفر، از محل اقامت و هتل خود در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۴
ملت انفرادی می رن نصف قیمت
آخرین اخبار