بری گروسمن:

انتخاب کلینتون یعنی انتخاب رژیم صهیونیستی

بری گروسمن، استاد دانشگاه ملبورن و وکیل بین‌المللی، اعتقاد دارد انتخاب هیلاری کلینتون به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به منزله انتخاب رژیم صهیونیستی است.

انتخاب کلینتون یعنی انتخاب رژیم صهیونیستی
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پرس تی وی، "بری گروسمن،" استاد دانشگاه ملبورن و وکیل بین‌المللی، روز سه‌شنبه در مصاحبه با این خبرگزاری با اشاره به نامه کلینتون به «حییم سبان»، تهیه کننده تلویزیونی آمریکایی- صهیونیستی، و رؤسای سازمان‌های یهودی، هشدار داد انتخاب هیلاری کلینتون به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به منزله رأی دادن به راست‌گرایی افراطی صهیونیستی و «ماشین جنگی آمریکا» است. 

گروسمن در ادامه اظهار داشت: «نامه کلینتون نشان می‌دهد وی مایل به همکاری نزدیک با رژیم صهیونیستی، «کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی»، جمهوری‌خواهانی مثل «لیندسی گراهام»، «باب کورکر»، «راند پاول»، «جان مک‌کین»، «مارکو روبیو»، «تام کاتن» و همچنین تمامی صهیونیست‌هایی است که مخالف انزوای رژیم صهیونیستی هستند.» 

این استاد دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد کلینتون با این نامه به طور علنی مخالفت خود را با تمامی قوانین و سازمانهای بین‌المللی که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند اعلام کرده است. گروسمن در ادامه با بیان اینکه کلینتون اعتقاد دارد قوانین بین‌المللی شامل آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌شوند وی را فرد شایسته‌ای برای تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا ندانست. 

کلینتون در نامه خود جنبش‌های ضد رژیم صهیونیستی در آمریکا را که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، به شدت مورد انتقاد قرار داده و نگرانی خود را درباره اهداف کمپین «انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» یعنی منزوی کردن بین‌المللی رژیم صهیونیستی، ابراز کرده است. وی در نامه خود بر لزوم مقابله با این کمپین تأکید کرده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار