تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نیاز» عصر امروز به اتمام رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، تهیه کننده سریال نیاز با اعلام این خبر افزود: امروز و با فیلمبربرداری لوکیشن های خیابانی، عبوری و داخل خودرو، کار تولید این سریال به پایان رسید.

ایرج محمدی با بیان اینکه سکانس پایانی مربوط به دفتر وکیل دادگاه دیروز ضبط شده بود، اظهار داشت: امروز در لوکیشن خیابانی و با حضور بازیگران این مجموعه از جمله  شهرزاد کمال زاده، پندار اکبری و بهاره افشاری، صحنه های مربوط به داخل خودرو در بزرگراه های تهران ضبط شد.

او گفت: با پایان یافتن کار تصویربرداری سریال نیاز، صداگذاری و تدوین مجموعه با جدیت درحال انجام است تا ان شاا... در موعد مقرر به پخش برسد. این تهیه کننده تصریح کرد: قسمت چهارم سریال نیاز که قرار است امشب به روی آنتن برود، از قبل آماده شده و دو قسمت پایانی در مرحله انجام کارهای فنی قرار دارد و این دو قسمت هم طی امروز و فردا بطور کامل آماده می شود. 

مجموعه تلویزیونی نیاز داستان زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. در بازگشت به وطن، سیما، مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستانهای مختلفی را شکل می‌دهد. این سریال در شش قسمت40 دقیقه ای تولید شده است و پخش آن تا پنج شنبه 18 تیر ادامه دارد.

بهاره افشار، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت،آرش تاج تهرانی و کیمیا ملایی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 

عوامل این سریال هم عبارتند از: سرپرست نویسندگان عباس نعمتی، مدیر فیلمبرداری محمد افسری، آهنگساز فردین قره گزلو، صدابردارمهدی آزادی، مدیرتولید اصلان مرتضایی، برنامه ریز امیرسلیمانی، تدوین امین عابدی، تیتراژ امیر ولی خانی و عکاس هلیا رضایی ...



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۶ تير ۱۳۹۴
پول ملت رو آتیش میزدین بهتر ار تولید این سریالهای دوریالی است.
آخرین اخبار