رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر توزیع سبد غذایی و بهداشتی رایگان به ارزش بالغ بر یک میلیارد و سیصدو بیست میلیون ريال در بین نیازمندان و افراد بی بضاعت همزمان با لیالی قدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان فیض اله محمدیان گفت: به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اهر و با مشارکت داوطلبانه خیرین 1500 سبد غذایی و بهداشتی رایگان در بین نیازمندان توزیع شد.

وی، افزود: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر که ارتباط نزدیکی با خیرین دارند حلقه اتصال خیرین به افراد نیازمند را فراهم کرده و با جلب و جذب مشارکت خیرین و شناسایی افراد نیازمند با تهیه و تأمین بسته های غذایی و بهداشتی همزمان با لیالی قدر این بسته ها در بین افراد نیازمند توزیع کرده است.

وی، گفت: ارزش هر یک از بسته های غذایی و بهداشتی بالغ بر 880 هزار ريال می باشد که توسط سازمان داوطلبان هلال احمر بسته بندی شد به تعداد 1500 فقره تهیه و توزیع شد.

فیض اله محمدیان ارزش بسته های غذایی توزیع شده را یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون ريال اعلام کرد.

این مقام مسئول حمایت از افراد نیازمند و حل مشکلات بهداشتی و درمانی این عزیزان را با مشارکت خیرین یکی از اولویت های شاخه جوانان داوطلبان هلال احمر عنوان کرد و افزود: در طول سال با راه اندازی اکیپ های سلامتی و ویزیت و درمان رایگان در مناطق محروم با مشارکت پزشکان خیر، کاروان نیکوکاری و تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت منشآ خدمات ارزشمند در راستای تحقق این نهاد عام المنفعه شده است.

وی، گفت: هم اکنون بیش از سه هزار نفر عنوان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان هستند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.