رئیس شورای شهر گفت: طرح یک فوریتی ترخیص زمان زندانی با محکومیت مالی، ممنوعیت استفاده از شومینه گاز سوز و زغال سوز به عنوان یک وسیله گرمایشی در منزل و ممنوعیت ورود موتور سیکلت به بازارهای مسقف محدوده 15 خرداد، اساسنامه شرکت نمایشگاه بین‌المللی آفتاب.

از تصویب ممنوعیت استفاده از شومینه گاز سوز تا اساسنامه شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاببه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای شهر در حاشیه جلسه علنی امروز و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز دستور جلسه اظهار کرد: اولین دستور جلسه دو فوریتی ترخیص زمان زندانی با محکومیت مالی به یک فوریت تغییر پیدا کرد و در نهایت رای آورد که در کمیسیون‌ها مطرح خواهد شد.

چمران افزود: یک فوریت ممنوعیت استفاده از شومینه گاز سوز و زغال سوز با عنوان یک وسیله گرمایشی در منزل که مصرف  گاز بسیار بالایی دارد در حالی که با کمبود گاز مواجه هستیم از سوی دیگر باعث ایجاد مونواکسید کربن می‌شود و همچنین دربرخی موارد باعث الودگی هوا می‌شود به تصویب رسید.

رئیس شواری شهر با اشاره به سومین دستور جلسه در خصوص طرح ممنوعیت ورود موتور سیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان 15 خرداد گفت: طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به محدوده بازار برای محدوده منطقه 15 خرداد و شمال آن نیز مطرح شده چرا که بازارچه عودلاجان از نظر فرهنگی با ارزش است و این طرح به تصویب رسید تا ظرف مدت دو ماه معاونت حمل و نقل و ترافیک راهکاری برای آن در نظر بگیرد و تاپایان سالل 94 همچنین کاری را برای ساماندهی موتورسیکلیت‌ها و عدم ورود به بازار در نظر بگیرد.

چمران تاکید کرد: آخرین دستور جلسه مربوط به بهره برداری شرکت نمایشگاه آفتاب بود که اساسنامه آن به تصویب رسید و موارد خاص اساسنامه نیز که در کمیسیون‌های مختلف بررسی شده بود مطرح و به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار