همایش بزرگ دهیاران بخش دشت سر آمل با حضور امام جمعه دابو و دشت سر، بخشداران دشت سر و دابو، دهیاران در تالار قصر وصال برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ بخشدار دشت سر با اشاره به اینکه 14 تیر به نام روز دهیاری ها نامگذاری شده است گفت: خوشبختانه دهیاران پر تلاش در سال گدشته توانستند با انجام کارهای با حجم بسیار خوش بدرخشند که رضایت مندی مردم را به دنبال داشته است.

محمد حسنی،افزود: گاز رسانی به کلیه بخش ها به اتمام رسیده که عملیات علمک گذاری در 5 روستا در حال انجام می باشد که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بخشدار دشت سر با اشاره به اینکه محرومیت زدایی روستاها در دستور کار قرار دارد گفت: رفع مشکل برق و راه روستایی در کلیه روستاهای بخش در حال اتمام است و در بخش آب رسانی با کمک نماینده مردم آمل در مجلس با اختصاص 5 میلیارد تومان تا پایان سال مشکل آب 19 روستای بخش مرتفع خواهد شد.

حسنی تاکید کرد: انجام طرح اجرایی هادی روستایی منوط به عقب نشینی می باشد که خوشبختانه عقب نشینی در اکثریت روستاها به اتمام رسیده است که عملیات اجرایی طرح هادی در 8 روستا در دست اجرا می باشد.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 180 آسفالت راه روستایی بوران به اتمام رسیده و راه روستایی چنگمیان و وسطی کلا در حال انجام است.

وی همچنین در خصوص معافیت از پرداخت حق آب بها ، کاهش تورم ، بالا رفتن قدرت خرید مردم و توجه دولت به سلامت روستاییان مطالبی را عنوان داشت.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.