با تلاش ماموران پليس مبارزه با موادمخدر آمل در اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی ، دو عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر در شهرستان آمل دستگير و 5 کيلو 450گرم ترياک از آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری : فرمانده انتظامی آمل گفت : درپی دريافت گزارش هايی مبنی بر فعاليت دو عامل افيونی در شهرستان آمل موضوع در دستورکار ماموران انتظامی اين شهرستان قرارگرفت که ماموران با هماهنگی قضايی ، اقدامات اطلاعاتی خود را در خصوص شناسايی اين افراد آغاز کردند.

سرهنگ گنجيان افزود: ماموران در تحقيقات شبانه روزی موفق شدند متهمان را درحين حمل مواد مخدر با يک دستگاه خودروی پژو 405 شناسايی و درعملياتی ضربتی سرنشينان خودرو به نام های «ف-ن» و " خ -ص (تبعه افغانستان )" را دستگير کنند.

در بازرسی از خودرو قريب به 6 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با اجرای طرح هايی در جهت ارتقاء امنيت اجتماعی ، ماموران انتظامی شهرستان آمل موفق شدند در 24 ساعت گذشته 4 نفر از سوداگران مرگ را که در امر توزيع مواد مخدر بودند دستگير کنند که ازاين افراد مقادير زيادی موادمخدر از نوع حشيش و ترياک کشف و ضبط شد.

سرهنگ گنجيان ، همکاری تنگاتنگ مردم با پليس را مهمترين سرمايه در مبارزه با جرائم دانست و از شهروندان خواست تا با همکاری و همدلی مناسب و ارتباط از طريق سامانه 110 و 197پليس را در ايجاد امنيت پايدار در شهرستان ياری دهند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.