استاندار آذربایجان شرقی گفت: رضایتمندی مودیان مالیاتی در اولویت قرار دارد و باید تکریم مردم به عنوان ولی نعمتان واقعی محقق شود.

رضایتمندی مودیان مالیاتی در اولویت قرار داردبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده ، امروز در جمع مدیران مالیاتی آذربایجان شرقی با اشاره به فتوای رهبری درزمینه وجوب پرداخت مالیات یادآور شد: این تاکید و صدور فتوا از سوی ایشان بی سابقه بوده و دیگر مراجع نیز بر این امر تاکید دارند.

وی گفت: مردم آذربایجان شرقی هم متشرع و هم قانون گرا بوده و در زمینه پرداخت های مالیاتی همراهی خوبی داشته و خواهند داشت.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی جزو استانهای تراز اول اقتصادی کشور است و با تلاش بیشتر امور اقتصادی شاهد رونق بیتشر اقتصادی در استان خواهیم بود.

وی شرایط اقتصادی کشور را ویژه دانست و بیان کرد: اعمال تحریمهای مختلف بانکی درکنار تحریمهای نفتی مشکلات زیادی را موجب شده است و امیدواریم در این روزهای حساس هر آنچه مصلحت الهی است در مذاکرات هسته ای رخ دهد.

جبارزاده با اشاره به چشم اندازهای اقتصادی استان در سالهای آتی یادآور شد: آینده روشنی برای اقتصاد استان دیده می شود و با تلاش بیشتر خواهیم توانست زمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی بیشتری را فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی در کنار مزایای دیگر اعلام ثبات و امنیت کشور است و یک نشانه مثبت از وضعیت داخل کشور برای دیگران است.

وی یادآور شد:  بخش اقتصادی و مالیاتی نقش ویژه ای درزمینه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی دارد و خوشبختانه میزان رضایت از عملکرد مالیاتی نیز مناسب است.

جبارزاده گفت: باید تلاش کنیم تا مودیان مالیاتی حداکثررضایت را از عملکرد مالیاتی و اقتصادی داشته باشند.

وی افزود: یکی از نشانه های اقتصاد سالم پرداخت مالیات از طرف مردم و اداره کشور توسط مالیات است و اداره کشور از طریق درآمدهای نفتی وقیمت یک کالا کار درستی نیست.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت تلاش دارد تا درآمد کشور به جای فروش نفت از طریق مالیات تامین شود و منطقی نیست که قیمت یک کالا مانند نفت  بر اداره کشور تاثیر بگذارد.

حسینی رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی   نیز در این جلسه گفت:در حوزه آی تی و سیستم جامع مالیاتی ، استان عملکردی بی نظیر داشت و سیستم مالیاتی استان با شفاف سازی به سمت عدالت مالیاتی حرکت می کند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی  مدعی شد : قوی ترین سیستم مالیاتی کشور را ایجاد کرده ایم و در مباحث سرمایه گذاری نیز جزو استانهای تراز اول کشوری هستیم و از درآمدهای نفت و گاز فاصله داریم.

وی ادامه داد: در زمینه سرمایه گذاری‌ نیروگاه ها نیز مجوز احداث 7 نیروگاه در استان صادر شده و 85 میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی را داشته ایم که رتبه اول کشوری را داشته ایم.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی  یادآور شد: رتبه اول آذربایجان شرقی در سال 93 در حوزه جذب سرمایه گذاری خارجی به نحوی بود که با میانگین کشوری و رتبه های بعدی فاصله زیادی داشته ایم.

حسینی اظهار کرد: علی رغم مشکلات درآمدی تلاش شده تاحقوق و مزایا به موقع پرداخت شود و بودجه های ضروری استان فراموش نشود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.