فیلم‌نامه «لانه زنبور» که به قلم مصطفی کیایی نگارش یافته در حال بازنویسی توسط اوست.

محسن کیایی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم‌نامه «لانه زنبور» گفت: فیلم‌نامه «لانه زنبور» را بعد از ثبت در اختیار تهیه‌کننده قرار داده بودم تا نظر نهایی خود را بعد از مطالعه و بررسی اعلام و در صورت توافق با یکی از آن‌ها ساخت آن آغاز شود.

وی افزود: به دلیل صحبت‌هایی که با تهیه‌کنندگان داشتم قرار شد بازنویسی در فیلم‌نامه صورت گیرد و در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلم‌نامه هستم تا برای ساخت آماده شود.

گفتنی است؛ فیلم‌نامه «لانه زنبور» در ژانر کمدی و موضوع آن حول محور دو جوان است که درگیر اتفاقات خاصی در زندگی اجتماعی می‌شوند.

محسن کیایی پیش از این به عنوان بازیگر در فیلم‌هایی چون «خط ویژه»، «عصر یخبندان»، «بعد از ظهر سگی سگی» و «ضد گلوله» در سینما و سریال‌های تلویزیونی «راه در‌ رو» ، «میهمان ویژه»، «پرده نشین» و «سر به راه» نیز حضور داشته است.

او همچنین در کنار بازیگری به فیلم‌نامه‌نویسی نیز مشغول است و علاوه بر نویسندگی و همکاری با برادرش مصطفی کیایی در آثار سینمایی‌اش نویسنده سریال میهمان ویژه جواد رضویان در سال 91 نیز بوده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار