اینستاگردی باشگاه خبرنگاران؛

علی دایی و تیم مذاکره کننده/ باران کوثری و عصبانیتش / رستمی و پسر قهرمانش / دعای امیر جعفری

بسته امروز به حواشی و پست های جالب هنرمندان و ورزشکاران پرداخته است تا کاربران بتوانند به آسانی به این پست ها در یک جا دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان،  این روزها بازیگران و هنرمندان برای ارتباط تنگاتنگ با طرفدارانشان از کوچک ترین جزئیات زندگی خود عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

هر چند که این امر باعث کاهش شایعات درباره افراد معروف شده است ,اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد با پیگیری صفحات اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران، جزئیات زندگی این افراد را با طرفدارانشان در میان گذارد.

و اینک بسته 16 تیر ماه 1394





باران کوثری در پست اینستاگرام امروزش شیطنت کرد و خبر از اکران فیلمی در لندن داد که سال گذشته نتونسته بود روی پرده نقره ای سینماهای ایران بره.



"عصباني نيستم! " درميشيان لندن

طبق برنامه اي که سينماى گرين وود لندن اعلام کرده اول آگوست سه فيلم ايراني «عصباني نيستم!» ساخته رضا درميشيان، «ملبورن» به کارگرداني نيما جاويدي و «سی صد درجه» ساخته سام قريبيان در اين سينما از ساعت چهارده و سیدقيقه تا بیست و یک به نمايش درمي آيد

نمايش اين فيلم ها تحت عنوان «سه فيلم با يک بليت» در ((شب هاي ايراني من )) به نمايش در مي آيد. (( عصبانى نيستم!)) دومين فيلم درميشيان با وجود داشتن پروانه نمايش قرار بود سال گذشته در ايران به نمايش عمومى دربياد اما مجلس شوراى اسلامى و وزير ارشاد مانع از نمايش آن شدند.

اين فيلم داستان يك دانشجوى ستاره دار است كه نقش اصلى آن را نويد محمدزاده بازى مى كند. بازيگرى كه براى همين نقش برنده جايزه بهترين بازيگر از جشنواره فجر شد اما برگزاركنندگان جشنواره از ترس بر هم زدن اختتاميه توسط گروه هاى فشار جايزه او را ندادند!



در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟







پولاد کیمیایی در صفحه شخصیش عکس سلفی ای گذاشت که از هیجان زیاد در لحظه ثبت تصویر نه خودش قابل شناساییه و نه شخص پشت سریش، پولاد خان دوستای مجازیش رو که در تمام مسیر تولید فیلم "معکوس" همراهش بودن را واسه شیرین کام شدن دعوت کرده.

كيک فيلم معكوس ،بفرماييد شما هم شيرين كام شيد ...از اين همه عشقي که بهم داديد و دعا هاي پاكتان نميدونم چي بگم فقط ميتونم باز بگم هر چي هستم از شماست


در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟





بهنام تشکر وقتی به ماشین های قدیمی و اوراق در یک فضای آشنا رسیده یاد فیلم "ماشین ها" افتاد و با گذاشتن این عکس در صفحه اینستاگرامش خواسته این حس و با طرفدارانش به اشتراک یگذارد.


در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟





امیرحسین رستمی بازیگر خوش برخورد سینما و تلویزیون اینبار تصویری از خودش در نقش پدری به اشتراک گذاشته که به پسر قهرمانش افتخار می کنه و با غرور  عکس سلفیشون رو در زمین تنیس به اشتراک گذاشته.
این پدر نمونه برای پسرش زیر عکسشون نوشته :مرد من بازيش داره عالى ميشه.yes پاور no كنترله.




در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟


 
 



پندار اکبری پسر ارشد عبدالرضا اکبری که این روزها محبوبیتی فارغ از اسم پدر در سینما و تلویزیون کسب کرده حالا در عکسی سلفی به بهانه تولد بهاره افشاری در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که نشون می ده بهاره افشاری را روی پل عابر پیاده در لحظه شکار کرده.

با بهاره افشاري عزيز ، دوست و همكار محترمم ، پشت صحنه سريال نياز ،،، ضمنأ كلي تبريك به ايشون به خاطر تولدشون



در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟





امیر جعفری به بهانه ی شب های قدر عکسی و در صفحه خودش گذاشته که دستی به وسعت یه دنیا را نشان می ده و برای همه دنیا آرزوی خیر کرده. ما هم برای این بازیگر دوست داشتنی آرزوی بهترین ها را می کنیم.

در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟




مهدی پاکدل با انتشار عکسی از نمای شهریه مدرن و تغییرات سبک زندگی مردم از آپارتمان نشینی  انتقاد کرده و معتقده آدما راهشون رو در شهر گم کردن.


شهر تب كرده

راه گم گشته

اينجا

هر سوارى،

شلاق بر گرده ى خويش ميزند


در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟





بازیگرای سریال ساعت صفر که جایگزین سریال طنز دردسرهای عظیم در شب های قدر شده فعالیتشون در اینستاگرام زیاد شده و سیاوش خیرابی هم به عنوان یکی از بازیگران این سریال خواسته در سهم خودش واسه سریالشون تبلیغی کرده باشه.
نمايى از سريال ساعت صفر ،اميدوارم راضى باشيد. سريال ساعت صفر هرشب ساعت ٢١ از شبكه ٣ 

در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟





بهنوش بختیاری حال و هوایش گرفته هست و حالش و گره زده به حال این شب ها  و دست به قلم شده برای نوشتن مقاله ای بر گرفته از نهج البلاغه و بیانات امام علی (ع) در سرمقاله خودش نوشته :شبهای نوشتن..سرمقاله دیده بان..با یاد ونام علی و با رجوع ده باره به نهج البلاغه..الگوی کامل انسانیت..تمیز و امن و عادل..منصف و حقگو و یتیم نواز..با ادب و شجاع و مهربان..چشمپوش از عیوب انسانها و رازدارو امانتدار..خدادوست و بنده نواز..آخ ای علی اگر کسی مثل تو در کنار ما بود....دلم گرفته از زمین وزمان. یاعلی.



در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟




هنگامه قاضیانی مژده انتشار یکی از کتابای مورد علاقه اش رو به طرفداران خودش داده و یه بخشی از این کتاب در پست اینستاگرامیش به اشتراک گذاشته :

فرسنگها دورتر مي خوابي و شفق ها ، رويايت را در من تعبير مى كنند.
غار مى شوم،باد مى شوى.
رود مى شوم،خون مى شوى در من. 
ديگر توان صداقتت را ندارم،پس حراج مى كنم پاكيت را بر كاغذ. 
سرزمين مرد سرخپوست،
قانون مرد سفيد پوست در مرحله ى چيدمان حروف است.
منتظر باشيد...متن و طرح از هنرمند خلاق سرزمينمان محمد كيوان.. چاپ كتاب : انتشارات ثالث

در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟


در این تب داغ مذاکرات هسته ای ژنو علی دایی در پست اینستاگرامش بیانیه صادر کرده و گفته نتیجه نهایی مذاکرات با ملوان و تا امشب از زبان سخنگوی ویژش می شنویم.

 تا ساعت ٢١ فردا نتيجه نهايى مذاكره با ملوان توسط بهمن دهقان اعلام خواهد شد


در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟




امین زندگانی با تیم تولید سریال ساعت صفر که شب های قدر روی آنتن شبکه سه هست و تو آخرین روز کاریشون به اشتراک گذاشته که تو این عکس حواس هیچ کس جز خود امین زندگانی به لنز دوربین نیست.
 
عکس پایان کار با گروه خوب ساعت صفر



در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟


متین ستوده عکسی از کار جدیدش در صفحه اینستاگرامش گذاشت که اونجور که می شه حدس نقش یک مادر و در این تله فیلم به عهده دارد.

تله فیلم گلناز


در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟



شبنم قلی خانی بازیگر خوش قلب سینما و تلویزیون این شب ها برای کودکان سرطانی دعا و آرزوی سلامتی جمع می کنه و در این رابطه نوشته :

دعا قدرتی شگرف دارد..
هنگامی که برای انسانها آرزوی سعادت میکنی، نیروی درونت به تمامی انسانهای پاک طینت متصل میشود؛
و راهی میشوی برای عبور تمامی دعاهای خیری که از تمامی مردم فرستاده شده؛
وآنگاه انرژیه دعاها، و برکت انسانهای روی زمین؛
وارد زندگیت می شود!
در اين روزها و شبهاي عزيز:
برای تمام كودكان مريض در تمام دنيا آرزوي سلامتي كنيم و براي خانواده هايشان صبوري بخواهيم از پروردگار



در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟



فرزاد حسنی که اخیرا درگیر حاشیه های زیادی بود عکسی از ویژه برنامه شب های قدر خدایی که در این نزدیکیست رادیو جوان به اشتراک گذاشته که چهره آرام فرزاد حسنی نشون می ده که به آرامشی نسبی بعد از اون طوفان نفس گیر رسیده. 

در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟




بانوی هنرمند عرصه بازیگری اینبار دست به قلم شده تا هنر خودش رو در عرصه نویسندگی هم به نمایش بگذارد و حتما در این راه از پیمان قاسم خانی استاد نویسندگی و شریک زندگیش هم کمک می گیرد.

دفعه اخری که سارا رو دیدم یک جمله عجیب گفت .عجیب و سنگین شاید بخاطر همین یک جمله پام نکشید که به مراسم عزاش برم .
بهم گفت : دیگه ازت دلخورنیستم .یه زخم معده ای از کنارت تو خیابون رد شه و بالا بیاره روت که نمیزنیش ,البته تو وحشی ممکنه بزنیش, من نمیزنم اما ,میگم مریضه و میرم خونه دوش میگیرم.
تو هم هم زخم روحی هستی و هم راستش تا اخر عمرت حتی شایعه حضور زنی مثل من توزندگیت برات کافیه .
منم جای تو بودم ,پشتت همین لیچارا رو می بافتم,خوشحالم که لااقل کنار من انقدر قدرتمند شدی که از سایه درومدی و دیگه از انتشار عکست میون دویست نفر نمی ترسی,برو بابک جان برو ,خوش باش وبگومن نخواستم اونا که باور میکنن لقمه های کوچیکتر ازدهنت هستن اونام که باور نمیکنن ازجنس منن:سارا,سرخ واقعی و بی محابا عین خود زندگی .. گفت و رفت,تو بودی سر قبر همچین زنی هم میرفتی؟حالاگیریم که خاطره,گیریم که معشوقه,گیریم هر کوفتی,درک که مرد ,جای حرفاش هنوز دردمیکنه...
از متن رمان در حال نگارشم:سارا سرخ بود

در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟




حسام الدین نواب صفوی مثل اینکه عذاب وجدان گرفته که سر صحنه فیلمبرداری زیر قولی که به پدرش داده بود زده و این پست و گذاشته.آقای نواب صفوی جدا از قولی که به پدر بزرگوار دادید سینمای ایران حالا حالاها به شما ستاره های جوانش نیاز داره پس مراقب سلامتی ریه هاتون باشید.


در اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران چه می گذرد؟







گزارش از:هدایتی


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۲۲:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
قطعا عصبانی نیستم عالیه فقط بخاطر باران کوثری عزیز که تا ابد هوادارش هستم!
Iran (Islamic Republic of)
غامض
۰۰:۰۹ ۱۸ تير ۱۳۹۴
دستت درد نکنه که در دوباره انتشار منکرات فعالی
Netherlands
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۴
واقعا خیلی عالی بود،خسته نباشید.
آخرین اخبار