خوانساری با اشاره به اینکه همه مشکلات اقتصاد وابسته به تحریم نیست، گفت:‌ البته تحریم‌ها مشکلات اساسی را برای اقتصاد به وجود آورده و در این راستا اتاق تهران در نظر دارد که پیشنهادات و راهکارهای خود را برای شرایط اقتصاد در پساتحریم ارائه دهد.

برنامه بخش خصوصی برای اقتصاد کشور در شرایط پساتحریمبه گزارش خبرنگار حوزه تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امروز در سومین نشست هیأت نمایندگان دوره هفتم با اشاره به اینکه وضعیت اقتصاد خوب نیست، گفت: سال 94 سال سختی برای اقتصاد خواهد بود.

وی افزود: همه ما برای رسیدن به موفقیت باید همدل و همزبان باشیم و با دولت و مجلس نیز تعامل مناسب انجام شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات اتاق بازرگانی گفت: این رخداد موجب ایجاد امید در بخش خصوصی شد و نشان داد که بخش خصوصی می‌تواند مطالبه‌گر خوبی باشد.

وی با اشاره به جلسات بخش خصوصی با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در این جلسه عنوان کرد که بخش خصوصی هر پیشنهادی را که ‌‌فکر می‌کند از مشکلات این بخش می‌کاهد را به مجلس ارائه کند تا در دستور کار خود قرار دهیم.

وی افزود: البته بخش خصوصی باید خواسته‌های منطقی داشته باشد و با توجه به موفقیت‌های که تاکنون کسب کرده‌ایم باید مطالبه‌گر خوبی در این بخش باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه مشکلات ما وابسته به تحریم نیست، گفت: امیدواریم در طول روزهای آینده خبرهای خوبی را در ارتباط با مذاکرات شاهد باشیم که البته درست است که تمام مشکلات ما وابسته به تحریم نیست اما می‌توان گفت که تحریم‌ها مشکلات اساسی را در اقتصاد کشور به وجود آورده‌اند.

وی همچنین به برنامه اتاق تهران برای شرایط پساتحریم اشاره کرد و گفت: اتاق تهران در نظر دارد که یک نسخه جامع و عملیاتی را برای شرایط پس از تحریم ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار