تبریز؛

روز قدس عامل بیداری جهان اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه اهر روز قدس را عامل بیداری مسلمانان ذکر کرد.

روز قدس عامل بیداری جهان اسلام استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ سرهنگ پاسدار ایمانی در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس روز جهانی قدس را روز فریاد ملل آزاده دنیا بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین اعلام کرد و از کلیه اقشار جامعه این شهرستان خواست با حضور یکپارچه و حماسی خود بار دیگر نقش های شوم دشمنان را نقش برآب سازند.

وی گفت: روز جهانی قدس عامل بیداری حرکت های اسلامی و آزادی خواهانه در دنیا بخصوص در بین مسلمانان اعلام کرد و افزود: همچنانکه حضرت امام(ره) روز قدس را نقشه راه اعلام فرمودند این راهپیمایی میلیونی در اقصی نقاط دنیا موجب قوت قلب و انگیزه برای مسلمانان جهت دفاع از حقوق خودشان شده است.

مسئول کمیته راهپیمایی، از مسئولین شهرستان خواست با برنامه ریزی مناسب و دعوت عام، زمینه را برای حضور پرشور جوانان و نوجوانان اعم از دانشجویان و دانش اموزان و احاد مختلف مردم و بسیجیان عزیز فراهم نمایند.

وی، ساعت شروع راهپیمایی را 11:30 (یازدهم و نیم) از مقابل میدان شهرداری اهر به طرف جایگاه نماز جمعه این شهرستان واقع در پارک شیخ شهاب الدین در کنار مزار شهدای گمنام اعلام کرد و افزود: سخنران این مراسم سید محمد عابدی فرماندار اهر خواهد بود.
انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.