مجتبی سعادت مستند زندگی جعفر والی در دو بخش هنری و شخصی می‌سازد.

احسان بذلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص ساخت مستند زندگی جعفر والی گفت: مدتی است که تصمیم به ساختن سلسله‌وار مستند زندگی افراد هنرمند و مشهور ایرانی را در دستور کار قرار دادیم و در ابتدا با هنرمند خوب ایرانی یعنی جعفر والی شروع کردیم.

وی افزود: در مستند «یک حضور» زندگی شخصی و هنری جعفر والی را با بیان خاطراتش نشان می‌دهیم. زندگی که پر از فراز و نشیب‌های زیاد و شنیدنی و دیدنی است.

بذلی ادامه داد: به طور قطع باید حرمت هنرمندان ایرانی به خصوص زمانی که پا به سن می‌گذارند را نگهداشت و ساختن مستند زندگی هنری و شخصی آن‌ها کمترین وظیفه‌ای است که من به کمک مجتبی سعادت به عنوان کارگردان در برنامه‌های بعدی نیز انجام می‌دهیم.

این تهیه‌کننده در پایان خاطرنشان کرد: پروانه نمایش مستند «یک حضور» را دریافت کرده‌ایم و قرار است در مراکز هنری معتبر عرضه شود و امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.

عوامل این مستند عبارت‌اند از: کارگردان: مجتبی سعادت، تهیه‌کننده: احسان بذلی، مجری طرح: رها فریدونی، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صدابردار: حسین خلج، عکاس: امیرصفا ثقفی، دستیار کارگردان: علیرضا حسنعلی، مشاور: رضا عزیزی.

گفتنی است؛ مستند بعدی این تهیه‌کننده و کارگردان که قرار است به طور مشترک به زندگی برخی از هنرمندان به طور مداوم بپردازند راجع به سیامک صفری با نام «جان صحنه» است که به زودی پروانه نمایش آن نیز صادر خواهد شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار