فیلم سینمایی «گاو» ساخته داریوش مهرجویی در فرهنگسرای خاتم نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «وفا برهانی» مسئول روابط عمومی فرهنگسرای خاتم در مورد نقد فیلم هفته آینده این فرهنگسرا اظهار داشت: دومین گردهمایی علاقمندان هنرسینما و اعضاء کانون فیلم فرهنگسرا،این هفته به نمایش و تحلیل فیلم سینمایی «گاو» ساخته داریوش مهرجویی اختصاص دارد.
وی ادامه داد: نشست این فیلم دوشنبه دهم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود و طی آن بعد از نمایش، مهمترین و کاربردترین مباحث فیلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و سپس با طرح موضوعات تخصصی در حوزه سینما ادامه می‌یابد.
در خلاصه این داستان این فیلم آمده است: همه امید زندگی «مش حسن» به تنها گاوی است که در طویله‌اش دارد و از وجود آن علاوه بر امرار معاش خانواده خود، افراد روستا را نیز بهره‌مند می‌سازد و....
عزت اله انتظامی، علی نصیریان،جعفر والی، جمشید مشایخی، پرویز قلی‌زاده، عصمت صفوی، عزت الله رمضانی‌فر،مهین شهابی و فیروز بهجت‌محمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
علاقمندان جهت عضویت در کانون می‌توانند تا تاریخ 10 بهمن روز دوشنبه به نشانی: یافت آباد، شهرک ولیعصر، انتهای خ حیدری جنوبی،خ پژاند،بوستان لواسانی،فرهنگسرای خاتم، واحد فرهنگی مراجعه کنند و یا جهت حضور در گردهمایی به تالار مجتمع شهید مختار سلیمانی واقع در یافت آباد،بلوار الغدیر جنوبی،میدان جانبازان مراجعه نمایند./ي2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار