دادرس:

مسئولان فشارهایی را برای تغییر حکم کمیته استیناف وارد می‌کنند

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت:صحبتهای معاون امنیتی دادستان تهران نشان می دهد که مسئولان برای تغییر حکم فشارهایی را وارد می کنند.

مسئولان فشارهایی را برای تغییر حکم وارد می‌کنندمهدی دادرس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دیدگاه مرتضی نوری قابل احترام است اما به نظرم وی با صحبتهایش مجموعه دستگاه قضایی را زیر سوال برده است.
 
صالحی و موسوی دو قاضی کمیته استیناف هستند که طبق قانون و عدالت رای می دهند و فشارها بر روی آنها تاثیر نمی‌گذارد.
 
دادرس در ادامه عنوان کرد: معاون دادستانی قوه قضائیه نشان داد که از قانون فوتبال سر رشته‌ای ندارد چرا که کمیته استیناف طبق قانون فوتبال حکم علیه راه آهن صادر کرد.
 
وی در مورد گفته های کفاشیان که احتمال تغییر حکم راه آهن وجود دارد بیان کرد: کفاشیان برای اینکه راه آهنی ها با رضایت فدراسیون فوتبال را ترک کنند این صحبت را مطرح کرده است به هر حال کفاشیان فقط پیشنهادی می دهد اما نظر نهایی را کمیته استیناف اعلام می کند.
 
وی درباره عدم حضورش در جلسه کمیته استیناف عنوان کرد: برای اینکه سوء تفاهمی پیش نیاید در جلسه حضور نیافتم اما برخی از افراد بی تقوایی کردند و صحبتهای خلاف واقعی را علیه ام مطرح کردند که اقدامشان درست نبود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات رو به پایان است، براین اساس کمیته استیناف طی امروز یا فردا حکم نهایی را صادر می کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دادرس ، فدراسیون ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار