از مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران تجلیل شد.

تجليل از مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، در مراسم ویژه بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن ، از سید مصطفی موسوی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران بعنوان مدیر نمونه بخش صنعت و معدن ، تجلیل شد.

در این مراسم كه با حضور فلاح جلودار استاندار ، حجت الاسلام تقوی فرد رئیس كل دادگستری ، صدرزاده رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت ، مهاجر رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و كشاورزی استان و جمع كثیری از صنعتگران ، تولیدكنندگان و معدنكاران ، در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد ، از سید مصطفی موسوی مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان تجلیل شد.

در قسمتی از متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای دكتر موسوی، مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران
با سلام
از جنابعالی بعنوان مدیر نمونه بخش صنعت و معدن كه نشان از پشتكار و توانمندی ارزشمندتان دارد بمناسبت روز ملی صنعت و معدن ، در سال مزین بنام دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی ، سپاسگزاری و تقدیر می گردد . امید است اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی طبق منویات مقام معظم رهبری ، با اهتمام ویژه و همت والای شما عزیزان خدمتگزار ، امكان پذیر و محقق شود . بدینوسیله با اهداء این لوح تقدیر و تندیس، از خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و همه همكاران خدومتان را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تجلیل ، شهرک ، صنعتی ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.