فوتبال زیبا و دیدنی سرخپوشان زیر نظر برانکو؛

تمرین عصر یکشنبه با برنامه‌های ویژه کادر فنی

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر یکشنبه را با برنامه های ویژه مربی بدنساز تیم و برانکو ایوانکوویچ آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تمرین بعدازظهر یکشنبه سرخپوشان پس از صحبت های 20 دقیقه ای برانکو ایوانکوویچ با بازیکنان، از ساعت 18:50 آغاز شد.
 
سوشا مکانی و مرتضی قدیمی پور در ابتدای تمرین از تیم جدا شده و در گوشه ای از زمین به گرم کردن و تمرینات ویژه دروازه بانی زیر نظر کادر فنی پرداختند.
 
برانکو و دستیارانش که دقایقی پیش از آغاز تمرین با قرار دادن موانع و نشانه هایی محل تمرین را آماده کرده بودند، برخی بازیکنان را با کاورهای نارنجی از طوسی پوشان جدا کرد.
 
رضا چلنگر با هماهنگی کادر فنی برای انجام امور شخصی، غایب تمرین بود و همکار او اصغر نیک سیرت، برانکو را در تمرین همراهی می‌کرد.
 
محمود خوردبین از روی نیمکت، تمرین سرخپوشان را نظاره‌گر بود. تمرین در آرامش مطلق و در هوایی نسبتا ابری انجام می شد.
 
تی هومیر مربی بدنساز سرخپوشان کار با بازیکنان را بر عهده داشت و برنامه های بدنسازی ویژه ای را برای آنها به اجرا گذاشت.
 
پانادیچ، نوروزی، کمندانی، خالقی فر، حاتمی، کفشگری، طارمی، نورمحمدی با کاورهای نارنجی و بنگر، نورالهی، عالیشاه، رحمتی، کامیابی نیا، احمدزاده، رضائیان، علیپور، رحمتی و مدنی با کاورهای طوسی به عبور از بین موانع پرداختند.
 
محمد منتظری آنالیزور تیم، با برداشت تصاویری از تمرینات دروازه بانان و تیم، عملکرد بازیکنان را برای کادر فنی آماده می‌کرد.
 
فوتبال در نیمی از زمین با دو دروازه بزرگ زیر نظر برانکو در دستور کار قرار گرفت.
 
آمادگی فرشاد احمدزاده به خوبی به چشم می آمد. هماهنگی و همکاری علیپور، عالیشاه و فرشاد، خط آتش خوبی را به نمایش گذاشت. ارسال های خوب نوروزی و پاس های کمندانی قابل توجه کادر فنی بود. حرکت های انفجاری طارمی، پاس های خالقی فر، دوندگی مهرداد کفشگری، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا و رامین رضائیان با دفاع بنگر از یک سو و نورمحمدی از سوی دیگر بازی زیبایی را به نمایش گذاشته بود.
 
بازی تحت فشار سرخپوشان با استراحت و نفس گیری از سوی برانکو اعلام شد و بازیکنان پس از استراحتی کوتاه به ادامه فوتبال و تمرینات تاکتیکی پرداختند. احمد نورالهی در بخش دیگری از زمین به شوتزنی پرداخت.
 
بازیکنان پس از تمرینات عصرگاهی و پرفشار، زیر نظر تی هومیر بدن ها را سرد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار