رضاییان گفت: مبلغ یک میلیارد و سیصد تومانی قراردادم کذب محض است و به هیچ وجه صحت ندارد.

مبلغ قراردادم صحت ندارد/ از محبت هواداران در صفحات اجتماعی تشکر می‌کنمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رامین رضاییان در جمع خبرنگاران گفت: تیمهای زیادی به من پیشنهاد داده بودند اما تنها به خاطر علاقه قلبی به تیم پرسپولیس و عشق کودکی خود و پدرم بالاخره با این تیم مذاکره کردم و خیلی خوشحال هستم.

بسیاری از اطرافیان و بازیکنان می‌گفتند به این تیم نرو فوتبالت نابود می‌شود ولی به دلیل عرقی که به این تیم داشتم و دارم این توافق حاصل شد.
 
وی در ادامه افزود: صحبت‌های اخیر که به آن دامن هم زدند که رضاییان به خاطر پول به این تیم آمده شایعی بیش نیست، مبلغ یک میلیارد و سیصد را کذب محض می‌دانم و هیچگاه نه از طرف من و یا باشگاه این پیشنهاد مطرح  نگرفته است.

هافبک سابق تیم راه آهن در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر قصد دارم به تمرین پرسپولیس بروم و با کادر فنی، زمین تمرین و مسئولان این تیم آشنا شوم و از روزهای آتی به امید خدا با سرخپوشان همکاری خود را شروع می‌کنم و با کمک دیگر بازیکنان پرسپولیس را به روزهای خوب خود برگردانیم و از هواداران برای پیامهایی که در صفحات مجازی گذاشتند ممنونم.



انتهای پیام/

برچسب ها: رضاییان ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۷ تير ۱۳۹۴
دوست داریم داداش
Iran (Islamic Republic of)
صابری
۲۳:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۴
داداش خوش اومدی رضاییان سرور ابی ها
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۳:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۴
پولکی
آخرین اخبار