نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت :خطوط قرمز رهبری تعیین کننده مسیر مذاکرات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از همدان؛امیر خجسته  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله مذاکرات هسته‌ای و خطوط قرمزی که معظم له مشخص کرده‌اند، گفت: در بحث مذاکرات ما از خطوط قرمز و مسیر مشخص تعیین شده توسط رهبری کوتاه نمی آییم.

وی گفت: فرزندان ملت در مجلس شورای اسلامی عدول از خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای را به هیچ وجه نمی پذیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: چه توافق بشود و چه توافق نشود، ما باید به سمت اقتصاد مقاومتی پیش برویم.

وی با بیان اینکه توافق نامه ایران در مذاکرات هسته ای فرصتی برای به رسمیت شناختن ایران به عنوان یک قدرت هسته ای در دنیا به شمار می رود، اظهار داشت: خوشبختانه امروز فرصتی فراهم شده که قدرت های جهان ایران را به عنوان یک قدرت در مباحث هسته ای به رسمیت بشناسند.

خجسته ادامه داد: دنیای استکبار در تلاش بود که با ضعیف شمردن ایران، کشور ما را از عرصه مذاکرات خارج کند اما با ایستادن ملت ایران در برابر تحریم ها و فشارهای بین المللی، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و درایت تیم مذاکره کننده هسته‌ای، ایران در یک سوی میز مذاکره و دیگر قدرت ها در یک سو قرار گرفتند و در برابر ایران زانو زدند.

وی با اشاره به نیازمندی شدید آمریکا به ادامه گفتگو مذاکره با ایران، یادآور شد: اثرگذاری ایران در شرایط منطقه در موفقیت تیم هسته‌ای کشور در مذاکرات بی تأثیر نبود و فرصتی را فراهم کرد که آمریکا و اروپا به سمت عملیاتی کردن درخواست‌های ایران پیش بروند.

خجسته در ادامه یادآور شد: ابرقدرت‌ها می‌توانستند قدرت هسته‌ای ایران را از بین ببرند اما با مقاومت و ایستادگی ملت ما و تدبیر دولت در مذاکرات، قدرت ها ناچار به پذیرفتن قدرت ایران و ادامه مذاکره شدند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همدان ، مسیر ، مذاکرات ، تعیین ، خطوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.