شهرکرد؛

منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است

منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب همه مسئولان در تمامی زمینه هاست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، دو تن از نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در ضیافت افطار اعضای شورای اداری این استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب همه مسئولان در تمامی زمینه ها دانستند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسئولان و کارگزاران نظام و اینکه معظمٌ له در این دیدار، خطوط قرمز مذاکرات هسته ای را مشخص فرمودند، گفت: رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری برای همه مسئولان فصل الخطاب است.

سید سعید زمانیان در ادامه افزود: چهارمحال و بختیاری مستعد توسعه در بخش های مختلف و به ویژه کشاورزی و دامپروری است که ابلاغ سریع تر اعتبارات و تسهیلات مربوط به این حوزه ضروری است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در چهارمحال و بختیاری، هیچکس با احداث سد و انتقال مازاد آب به صورت کارشناسی و علمی مخالف نیست، اما مردم و مسئولان این استان، با حفر تونل های انتقال آب بین حوضه ای مخالف هستند، اضافه کرد: هیأت دولت و وزارت نیرو باید به طور کامل به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

وی بر اولویت توجه به بحث مسکن مهر در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری تأکید و ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام و پیگیری دستورات مسئولان کشوری و استانی تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب، یکی از مهمترین خواسته های مردم است.

زمانیان همچنین خواستار ارتقای پروازهای فرودگاه بین المللی شهرکرد، سرعت بخشی به روند آغاز عملیات اجرایی راه آهن اصفهان، شهرکرد، اهواز و پیگیری امورات مربوط به منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری شد.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: برنامه ریزی ها برای رسیدن سریع تر به توسعه همه جانبه، باید براساس حرکت در مسیر برنامه پنجم و افق برنامه ششم توسعه باشد.

حمیدرضا عزیزی افزود: اشتغال و توجه به توانمندی های مختلف در استان چهارمحال و بختیاری، می تواند تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را شتاب دهد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت یازدهم در بخش های مختلف مانند تحول در حوزه آبرسانی شهری و روستایی، افزایش این خدمات در نقاط کمتر توسعه یافته استان را ضروری دانست.

عزیزی همچنین بر توجه بیشتر و عادلانه تر به توزیع اعتبارات ملی از محل ماده 180 برای توسعه مناطق محروم تأکید کرد.

ضیافت افطار اعضای شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، و در دفتر ایشان برگزار شد.

استاندار و رئیس شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، گزارشی از عملکرد دولت یازدهم در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.