وزیر بهداشت درمان، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر پيرحسين كوليوند را به عنوان مشاور خود در امور فوریتها و تجهیزات پزشکی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقاي دكتر پيرحسين كوليوند

با عنايت به تأكيدات مقام معظم رهبري و سياستهاي دولت تدبير و اميد در مقوله سلامت جامعه و بهره مندي مطلوب از خدمات بهداشت و درماني جهت ارتقاء سلامت مردم بر اساس مأموريت هاي اين وزارت به موجب اين ابلاغ به عنوان مشاور اينجانب در امور فوريت ها و تجهيزات پزشكي منصوب مي شويد.

اميدوارم در پرتو الطاف الهي و در چهارچوب سياست هاي كلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي هماهنگي و مشاوره لازم در زمينه ارتقاء وضعيت و عملكرد خدمات فوريت هاي پزشكي و اجراي طرح امداد و اورژانس ملي، بهينه سازي و استانداردسازي تجهيزات پزشكي، نظارت بر نحوه تأمين و پخش آنها در مراكز هدف اين وزارت و نيز نظارت بر حسن اجرا و پيشرفت طرح تحول نظام سلامت در اين مقوله بر مبناي سياست هاي كلي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و برنامه هاي دولت محترم تدبير و اميد را بعمل آوريد.

توفيق جناب عالي را در انجام وظايف محوله و ايفاي نقش سازنده در توسعه عادلانه و حداكثري پوشش خدمات نظام سلامت، از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

 

دكتر سید حسن هاشمی

وزیر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار